تاریخ عرضه پوکو C50 در هند اعلام شد - تکفارس 
تاریخ عرضه پوکو C50 در هند اعلام شد - تکفارس 
تاریخ عرضه پوکو C50 در هند اعلام شد - تکفارس 

تاریخ عرضه پوکو C50 در هند اعلام شد

مهدی حلوائی
۲۸ آبان ۱۴۰۱ - 11:33
پوکو C50

پوکو امروز رسماً اعلام کرد که گوشی پوکو C50 را هفته‌ی آخر نوامبر در کشور هند عرضه می‌کند. این گوشی جانشین پوکو C40 خواهد بود که در ماه ژوئن عرضه شد اما به بازار هند راه نیافت. در واقع پوکو C31 آخرین گوشی از این برند چینی بوده که در کشور هند عرضه شده است.

در حال حاضر هنوز مشخصات رسمی پوکو C50 اعلام نشده است اما به ادعای پوکو، این گوشی پکیجی کامل از ویژگی‌های مختلف بوده که علی‌رغم قیمت پایین، از دوربین قدرتمند و باتری بزرگی برخوردار بوده و طراحی جذابی دارد. انتظار می‌رود که در طی چند روز آینده اطلاعات بیشتری از این گوشی در دسترس قرار بگیرد.

پوکو C50

بر اساس گزارش‌های قبلی، پوکو C50 همان ردمی +A1 بوده که با نامی جدید به بازار عرضه می‌شود. در صورتی که این اطلاعات صحت داشته باشند، پوکو C50 از نمایشگر ال سی دی ۶.۵ اینچی IPS با ناچ واتردراپ و وضوح +HD بهره خواهد برد. گفته می‌شود که این گوشی به حسگر اثر انگشت کناری نیز مجهز شده و ترکیب دوربین‌های آن شامل دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی و دو دوربین ۸ و ۰.۸ مگاپیکسلی در قسمت پشتی می‌شود.

از دیگر ویژگی‌های احتمالی پوکو C50 می‌توان به تراشه‌ی هیلیو A22، ترکیب رم و حافظه‌ی داخلی ۳۲/۲ و ۳۲/۳ گیگابایتی و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ ۱۰ واتی اشاره کرد. انتظار می‌رود که پوکو در این گوشی از سیستم‌عامل اندروید ۱۲ گو نیز استفاده کند.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید