رابط کاربری MIUI 14 روی گوشی ‌قدیمی Mi 6 استفاده شد - تکفارس 
رابط کاربری MIUI 14 روی گوشی ‌قدیمی Mi 6 استفاده شد - تکفارس 
رابط کاربری MIUI 14 روی گوشی ‌قدیمی Mi 6 استفاده شد - تکفارس 

رابط کاربری MIUI 14 روی گوشی ‌قدیمی Mi 6 استفاده شد

افشین نوری
۲۲ آذر ۱۴۰۱ - 07:55
MIUI 14

شیائومی به‌تازگی رابط کاربری MIUI 14 را با قابلیت‌های جذاب معرفی کرد و حالا برخی توسعه‌دهندگان اقدام به وارد کردن این نرم‌افزار روی گوشی قدیمی Mi 6 شدند. 

رابط کاربری MIUI 14 جزو سبک‌ترین پوسته‌های عرضه شده اندرویدی است و در حال حاضر فقط گوشی‌های شیائومی ۱۳ آن را روی خود دارند و هنوز هیچ‌ گوشی شیائومی آن را دریافت نکرده است. با این حال، یک تیم از توسعه‌دهندگان موفق شده‌اند این پوسته را روی گوشی ‌قدیمی Mi 6 وارد کنند.

گوشی Mi 6 در سال ۲۰۱۷ معرفی شد و حالا این گوشی بسیار قدیمی که احتمالا نسخه رسمی MIUI 14 را دریافت نخواهد کرد توانسته این رابط کاربری را به کمک توسعه‌دهندگان  دریافت نماید. البته توسعه‌دهندگان، این رابط کاربری را بر پایه اندروید ۱۱ وارد Mi 6 کرده‌اند‌.‌

حالا MI 6 می‌تواند برخی قابلیت‌های MIUI 14 را روی خودش اجرا کند که از آن جمله می‌توان به موتور فوتون، امکان شخصی‌سازی آیکون‌ها، قابلیت‌های جدید حریم خصوصی و موارد دیگر اشاره کرد. شما همچنین به‌جز پنج اپلیکیشن اصلی Phone, SMS, Camera, Settings و App store می‌توانید بقیه اپلیکیشن‌ها را پاک کنید. 

لازم له ذکر است که اولین گروه از گوشی‌های شیائومی قرار است از بهمن ماه رابط کاربری MIUI 14 را دریافت کنند‌. این رابط کاربری بسیار سبک و کم‌حجم است و با تغییرات زیادی ارائه شده است. 

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید