قابلیت اشتراک متون طولانی به توییتر اضافه می شود - تکفارس 
قابلیت اشتراک متون طولانی به توییتر اضافه می شود - تکفارس 
قابلیت اشتراک متون طولانی به توییتر اضافه می شود - تکفارس 

قابلیت اشتراک متون طولانی به توییتر اضافه می شود

مهدی حلوائی
۱۵ آبان ۱۴۰۱ - 10:27
توییتر

ایلان ماسک، مدیر عامل توییتر، امروز در خبری اعلام کرد که قابلیت اضافه‌کردن متون طولانی به توییت‌ها به‌زودی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. در حال حاضر هنوز تاریخ دقیق عرضه‌ی این ویژگی اعلام نشده است.

مطالب مرتبط:

ماسک همچنین اعلام کرد که قابلیت‌های جدیدی را برای درآمدزایی تولیدکنندگان محتوا به توییتر اضافه خواهد کرد و ابزار جست‌وجوی این پلتفرم را نیز بهبود خواهد بخشید. پس از انتشار این خبر، بن کالینز (Ben Collins) از خبرگزاری NBC اعلام کرد که توییتر از مدت‌ها پیش در حال کار روی قابلیت اشتراک متون بوده و در واقع ایلان ماسک در طراحی این ویژگی نقشی نداشته است.

این در حالی است که جین وانگ (Jane Wong)، که به افشای ویژگی‌های آزمایشی اپلیکیشن‌های مختلف شهرت دارد، در اوایل سال جاری میلادی به اسنادی دست پیدا کرده بود که نشان می‌داد توییتر در حال کار روی قابلیت Articles بوده است. ظاهراً قرار بوده که این قابلیت، امکان ارسال پیام‌های طولانی‌تر را فراهم کند.

ایلان ماسک قبلاً وعده داده بود که قابلیت‌های جدیدی را برای تولیدکنندگان محتوا به توییتر اضافه می‌کند اما از زمان تصاحب این پلتفرم، بسیاری از کاربران مشهور از جمله Nibellion، صاحب یکی از محبوب‌ترین اکانت‌های گیمینگ در توییتر، از این پلتفرم جدا شده‌اند. ماسک همچنین به‌تازگی هزینه‌ی اشتراک سرویس توییتر بلو را به ۸ دلار افزایش داده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید