تاریخ عرضه آی او اس ۱۶.۲ و ۱۶.۳ فاش شد - تکفارس 
تاریخ عرضه آی او اس ۱۶.۲ و ۱۶.۳ فاش شد - تکفارس 
تاریخ عرضه آی او اس ۱۶.۲ و ۱۶.۳ فاش شد - تکفارس 

تاریخ عرضه آی او اس ۱۶.۲ و ۱۶.۳ فاش شد

مهدی حلوائی
۹ آبان ۱۴۰۱ - 11:38
آی او اس 16.2

بر اساس گزارش‌های جدید، سیستم‌عامل‌ آی او اس ۱۶.۲ در ماه دسامبر (آذر) منتشر خواهد شد و نسخه‌ی ۱۶.۳ این سیستم‌‌عامل نیز در ماه فوریه (بهمن) یا مارچ (اسفند) در دسترس قرار خواهد گرفت.

مطالب مرتبط:

اپل به‌روزرسانی‌های جدید سیستم‌عامل‌های آی او اس، آیپد او اس و مک او اس را در ماه جاری میلادی منتشر کرد اما بسیاری از کاربران منتظر رونمایی از قابلیت‌های جدید نسخه‌ی بعدی سیستم‌عامل‌های یادشده هستند. حالا مارک گورمن (Mark Gurman) در خبری اعلام کرده که آی او اس ۱۶.۲ و آیپد او اس ۱۶.۲ در ماه دسامبر در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت.

در حال حاضر هنوز مشخص نیست که گورمن این اطلاعات را از چه منبعی دریافت کرده اما ممکن است که پیش‌بینی‌ او بر اساس رویکرد قبلی اپل در عرضه‌ی سیستم‌عامل‌های خود باشد. برای مثال، مک او اس ۱۲.۲ در تاریخ ۲۲ ژانویه ۲۰۲۲ منتشر شد اما نسخه‌ی ۱۲.۳ آن در تاریخ ۱۴ مارچ در دسترس قرار گرفت.

مارک گورمن همچنین اعلام کرده است که عرضه‌ی نسخه‌های جدید مک بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی همزمان با آی او اس ۱۶.۳ و مک او اس ونتورا ۱۳.۳ در بین ماه‌های فوریه و مارچ سال ۲۰۲۳ به بازار عرضه خواهند شد. از آن‌جایی که اپل ترجیح می‌دهد تا سیستم‌عامل تمامی محصولات خود را همزمان در دسترس قرار دهد، انتظار می‌رود که نسخه‌ی جدید مک او اس، آیپد او اس و واچ او اس نیز به همراه دو سیستم‌عامل یادشده منتشر شود.

منبع: AppleInsider

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید