ارزش سهام اپل بعد از انتشار گزارش مالی این شرکت صعودی شد - تکفارس 
ارزش سهام اپل بعد از انتشار گزارش مالی این شرکت صعودی شد - تکفارس 
ارزش سهام اپل بعد از انتشار گزارش مالی این شرکت صعودی شد - تکفارس 

ارزش سهام اپل بعد از انتشار گزارش مالی این شرکت صعودی شد

افشین نوری
۶ آبان ۱۴۰۱ - 20:24
اپل

اپل امروز گزارش مالی خود را منتشر کرد که نتایج خوبی را برای این شرکت نشان می‌دهد و حالا با انتشار این گزارش، ارزش سهام اپل ۷ درصد افزایش یافت. این در حالیست که سایر شرکت‌های بزرگ فناوری با کاهش ارزش سهام خود مواجه شدند‌. 

اپل در گزارش مالی خود درآمد ۹۰.۱۵ میلیارد دلاری را برای سه ماهه سوم ۲۰۲۲ اعلام کرده است که رکورد خوبی در تاریخ این شرکت محسوب می‌شود و همین گزارش باعث شده تا سرمایه‌گذاران چشم انداز روشنی برای آینده این شرکت ببینند. اپل همچنین گفته است که تقاضا برای مدل‌های آیفون ۱۴ پرو به‌قدری زیاد است که خارج از ظرفیت تولید این شرکت است‌. 

روز جمعه در پایان روز معاملاتی بورس اوراق بهادار آمریکا ارزش سهام اپل با رشد ۷ درصدی مواجه شد و این در حالیست که ارزش بازار آمازون با کاهش ۸ درصدی روبه‌رو شد. شرکت‌هایی مثل متا و مایکروسافت نیز با کاهش ارزش شرکت‌هایشان مواجه شدند. گزارش مالی این شرکت‌ها نشان می‌دهد که آن‌ها عملکرد خوبی در سه ماهه سوم ۲۰۲۲ نداشته‌اند. ارزش سهام متا در پایان روز معاملاتی جمعه ۲۴.۵ درصد افت کرد. 

بنابراین، سرمایه‌گذاران بازار بورس فکر می‌کنند که اپل در بلندمدت چشم‌انداز بهتری نسبت به متا و مایکروسافت خواهد داشت. حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم که عملکرد این شرکت‌ها در سه ماهه چهارم ۲۰۲۲ چگونه خواهد بود.

منبع: Appleinsider

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید