مشخصات سری ردمی نوت ۱۲ به طور کامل فاش شد - تکفارس 
مشخصات سری ردمی نوت ۱۲ به طور کامل فاش شد - تکفارس 
مشخصات سری ردمی نوت ۱۲ به طور کامل فاش شد - تکفارس 

مشخصات سری ردمی نوت ۱۲ به طور کامل فاش شد

مهدی حلوائی
۴ آبان ۱۴۰۱ - 19:45
ردمی نوت 12

قرار است که گوشی‌های سری ردمی نوت ۱۲ فردا معرفی شوند و حالا مشخصات این گوشی‌ها به‌طور کامل فاش شده است. این در حالی است که ردمی در طی چند روز پیش برخی از مشخصات کلیدی سری نوت ۱۲ را تایید کرده بود.

بر اساس اطلاعات افشاشده در شبکه‌ی اجتماعی ویبو (Weibo)، هر سه گوشی ردمی نوت ۱۲ پرو، نوت ۱۲ پرو پلاس و نوت ۱۲ اکسپلورر از نمایشگر امولد ۶.۶۷ اینچی با وضوح +FHD، نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و حداکثر میزان روشنایی ۹۰۰ نیت بهره می‌برند. نمایشگر این گوشی‌ها همچنین از فناوری‌های دالبی ویژن، HDR10 و +HDR10 پشتیبانی می‌کند.

ردمی نوت 12

ردمی در گوشی‌های جدید خود از تراشه‌ی دایمنسیتی ۱۰۸۰ و رابط کاربری MIUI 13 (مبتنی بر اندروید ۱۲) استفاده کرده است. نسخه‌های پرو و پرو پلاس از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از فست شارژ ۶۷ واتی و ۱۲۰ واتی بهره می‌برند اما نسخه‌ی اکسپلورر به باتری کوچک‌تر ۴۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از فست شارژ خیره‌کننده‌ی ۲۱۰ واتی مجهز شده است.

ردمی نوت ۱۲ پرو پلاس و نوت ۱۲ اکسپلورر از ترکیب رم و حافظه‌ی داخلی ۲۵۶/۸ گیگابایتی بهره می‌برند اما نسخه‌ی پرو در چهار نسخه‌ی ۱۲۸/۶، ۱۲۸/۸، ۲۵۶/۸ و ۲۵۶/۱۲ گیگابایتی به بازار عرضه می‌شود. نسخه‌ی پرو همچنین از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX766 بهره برده اما دو نسخه‌ی دیگر به دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی سامسونگ HPX مجهز شده‌اند.

از دیگر ویژگی‌های سری ردمی نوت ۱۲ می‌توان به دوربین‌ فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی، دوربین ماکروی ۲ مگاپیکسلی، جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری، درگاه USB-C، دو اسپیکر استریو، GPS، وای‌فای ۶، بلوتوث ۵.۲ و پشتیبانی از دو سیم کارت اشاره کرد.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید