آیپد پرو اولد در بهار ۲۰۲۴ به بازار عرضه می شود - تکفارس 
آیپد پرو اولد در بهار ۲۰۲۴ به بازار عرضه می شود - تکفارس 
آیپد پرو اولد در بهار ۲۰۲۴ به بازار عرضه می شود - تکفارس 

آیپد پرو اولد در بهار ۲۰۲۴ به بازار عرضه می شود

مهدی حلوائی
۲ آبان ۱۴۰۱ - 10:30
آیپد پرو اولد

بر اساس گزارش مارک گورمن (Mark Gurman)، تحلیل‌گر مشهور خبرگزاری بلومبرگ، اپل رویدادی اختصاصی را در بهار سال ۲۰۲۴ برای رونمایی از نسخه‌ی اولد تبلت‌های آیپد پرو برگزار خواهد کرد. این تحلیل‌گر همچنین ادعا می‌کند که کیفیت نمایشگر هر دو نسخه‌ی جدید آیپد پرو مشابه گوشی‌های آیفون ۱۶ بوده و از این نظر تفاوتی بین آن‌ها وجود نخواهد داشت.

آیفون ۱۴ پرو مکس اخیراً از وب‌سایت DisplayMate بالاترین نمره‌ی ممکن را دریافت کرد و نمایشگر آن به عنوان بهترین نمایشگر در بین تمامی گوشی‌ها جهان شناخته شد. اپل در سال ۲۰۲۴ گوشی‌های آیفون ۱۶ را به بازار عرضه می‌کند و از آن‌جایی که کیفیت نمایشگر آیفون ۱۴ پرو مکس نسبت به آیفون ۱۳ پرو مکس بهتر بوده، انتظار می‌ورد که این موضوع برای گوشی‌های آیفون ۱۶ نیز صدق کند.

آیپد پرو اولد

استفاده از نمایشگر این گوشی‌ها در نسخه‌های جدید آیپد پرو، کیفیت و دقت رنگ عالی تصاویر گوشی‌های آیفون را به تبلت‌های نسل بعدی اپل اضافه می‌کند. همچنین گفته می‌شود که اپل در این تبلت‌ها از فناوری اولد هیبریدی استفاده می‌کند که قیمت تولید پایین‌تری داشته و چین و چروک نمایشگر را کاهش می‌دهد.

بر اساس گزارش‌های قبلی، سامسونگ وظیفه‌ی تامین نمایشگر اولد نسخه‌های جدید آیپد پرو را بر عهده خواهد داشت. این شرکت اخیراً بر سر ساخت پنل یادشده با اپل به توافق رسیده بود اما ظاهراً تولید انبوه این نمایشگر از سال ۲۰۲۴ آغاز خواهد شد. گفته می‌شود که ال جی نیز بخشی از پنل‌های سری آیپد پرو اولد را تولید خواهد کرد. انتظار می‌رود که اطلاعات بیشتری در خصوص این محصولات در ماه‌های آینده در دسترس قرار بگیرد.

منبع: Wccftech

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید