رندرهای رسمی گلکسی S23 اولترا منتشر شد - تکفارس 
رندرهای رسمی گلکسی S23 اولترا منتشر شد - تکفارس 
رندرهای رسمی گلکسی S23 اولترا منتشر شد - تکفارس 

رندرهای رسمی گلکسی S23 اولترا منتشر شد

مهدی حلوائی
۷ مهر ۱۴۰۱ - 08:44
گلکسی S23 اولترا

روز گذشته تصاویری از نسخه‌ی پایه‌ی گلکسی S23 فاش شد و حالا امروز OnLeaks، افشاگر مشهور، رندرهای رسمی گلکسی S23 اولترا را منتشر کرده است. توجه داشته باشید که این رندرها مربوط به طراحی اولیه‌ی گلکسی S23 اولترا بوده و ممکن است که محصول نهایی تفاوت‌هایی با این تصاویر داشته باشد اما به‌طور کلی چنین چیزی بعید به‌نظر می‌رسد.

گلکسی S23 اولترا

بر اساس گمانه‌زنی‌های قبلی، گلکسی S23 اولترا از نمایشگر ۶.۸ اینچی مشابه گلکسی S22 اولترا بهره می‌برد اما میزان روشنایی، دقت رنگ و عملکرد HDR آن بهتر از پرچمدار قبلی سامسونگ خواهد بود. همان‌طور که در تصاویر زیر مشاهده می‌کنید، کلید پاور و تنظیم صدای گلکسی S23 اولترا در سمت راست آن جا گرفته و گریل اسپیکر، درگاه USB-C و شیار سیم کارت آن در قسمت پایینی آن قرار دارند.

گلکسی S23 اولترا

نحوه‌ی قرارگیری دوربین‌های پشتی گلکسی S23 اولترا نیز همانند نسخه‌ی سال گذشته است اما حالا دو حسگر کوچک سمت راست با بدنه‌ی گوشی ادغام شده‌اند و فریم کناری دوربین‌ها نیز در مقایسه با قبل کمی بزرگ‌تر می‌باشد. همچنین لبه‌های گوشی بر خلاف گلکسی S22 اولترا کاملاً صاف به‌نظر می‌رسند.

گلکسی S23 اولترا

گلکسی S23 اولترا دارای نمایشگر با لبه‌های باریک بوده و دوربین سلفی آن درون حفره‌ی پانچ هول در قسمت میانی بالای نمایشگر مشاهده می‌شود. در حال حاضر مشخصات کامل این گوشی در دسترس نیست اما گفته می‌شود که سامسونگ در آن از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی، دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی و تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۲ استفاده کرده است.

منبع: Wccftech

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید