ویدیوی آزمون دوام گلکسی زد فولد ۴ منتشر شد [تماشا کنید] - تکفارس 
ویدیوی آزمون دوام گلکسی زد فولد ۴ منتشر شد [تماشا کنید] - تکفارس 
ویدیوی آزمون دوام گلکسی زد فولد ۴ منتشر شد [تماشا کنید] - تکفارس 

ویدیوی آزمون دوام گلکسی زد فولد ۴ منتشر شد [تماشا کنید]

افشین نوری
۸ شهریور ۱۴۰۱ - 13:06
گلکسی زد فولد 4

کانال یوتیوبی JerryRigEverything ویدیویی از تست دوام گلکسی زد فولد ۴ منتشر کرده است که در ادامه مشاهده می‌کنید.

همانطور که احتمالا می‌دانید گلکسی زد فولد ۴ به تازگی معرفی شده است و سامسونگ از پوشش گوریلا گلس ویکتوس پلاس در نمایشگر خارجی و پوشش پلاستیک در نمایشگر داخلی آن استفاده کرده است. این ‌‌گوشی همچنین از استاندارد IPX8‌ برای مقاومت در برابر آب بهره می‌برد. 

 در ویدیوی دوام گلکسی زد فولد ۴ مشاهده می‌شود که پوشش گوریلا گلس ویکتوس پلاس هیچ‌قابلیت اضافه‌ای برای مقاومت در برابر خراش ندارد و حتی دچار خراشیدگی سطح ۶ می‌شود. این گوشی همچنین خراش‌های عمیقی در سطح ۷ بر می‌دارد که اصلا خوب نیست. نمایشگر داخلی نیز در چندان در برابر خراش نقاوم نیست و فقط تا سطح ۲ دوام آورده است. سامسونگ به کاربران هشدار داده است که به نمایشگر داخلی گلکسی زد فولد ۴ زیاد فشار نیاورند. 

تست‌های بعدی که روی این گوشی انجام شده‌اند شامل خراش دادن سایر قسمت‌های آن و همچنین در معرض آتش قرار دادن نمایشگر آن می‌شوند که در ویدیو‌ مشاهده می‌کنید. سپس لولای آن در معرض پاشش گردوغبار قرار گرفته است که با موفقیت توانست این آزمون را نیز پشت سر بگذارد. 

تست آخر هم تست خم کردن است که نشان می‌دهد گلکسی زد فولد ۴ مقاومت خوبی در برابر خمش دارد و به این ترتیب، این گوشی همه آزمون‌های JerryRigEverything را با موفقیت می‌گذراند. 

منبع: Gsmarena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید