گلکسی زد فولد ۴ در آستانه معرفی در فروشگاه آمازون رویت شد - تکفارس 
گلکسی زد فولد ۴ در آستانه معرفی در فروشگاه آمازون رویت شد - تکفارس 

گلکسی زد فولد ۴ در آستانه معرفی در فروشگاه آمازون رویت شد

افشین نوری
۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - 19:08
گلکسی زد فولد ۴

سامسونگ قرار است در رویداد آنپک خود که ۱۹ مرداد برگزار خواهد شد از گوشی‌های گلکسی زد فولد ۴ و گلکسی فلیپ ۴ رونمایی کند و حالا مدل فولد ۴ در فروشگاه آمازون رویت شده است. 

 وب‌سایت آمازون در صفحه خود تصویر تبلیغاتی گلکسی فولد ۴ را به همراه مشخصات آن منتشر کرده است. در این تصویر، هیچ شیاری برای قرار دادن قلم S Pen روی این گوشی دیده نمی‌شود اما در کیس گوشی محلی برای قرار دادن قلم S Pen در پنل پشت گوشی وجود دارد.  

گلکسی زد فولد ۴

نمایشگر خارجی گلکسی فولد ۴ یک پنل ۶.۲ اینچی با نسبت تصویر ۲۳.۱:۹ و نمایشگر داخلی آن یک پنل ۷.۶ اینچی با نسبت تصویر ۲۱.۶:۱۸ خواهد بود‌. هر دو نمایشگر از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی خواهند کرد. احتمال می‌رود دوربین سلفی این گوشی در زیر نمایشگر قرار داشته باشد و عملکرد آن بسیار بهتر و سریع‌تر خواهد بود‌ 

گلکسی زد فولد ۴ مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ پلاس و یک باتری ۴۴۰۰ میلی‌آمپرساعتی با سرعت شارژ ۲۵ وات خواهد بود. دوربین‌های پشت این گوشی نیز شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و یک دوربین تله‌فوتو ۱۰ مگاپیکسلی خواهد بود‌. گفته می‌شود وزن این گوشی ۲۶۳ گرم خواهد بود. 

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید