سامسونگ امسال اندروید ۱۳ را یک ماه زودتر از سال گذشته عرضه می کند - تکفارس 
سامسونگ امسال اندروید ۱۳ را یک ماه زودتر از سال گذشته عرضه می کند - تکفارس 
سامسونگ امسال اندروید ۱۳ را یک ماه زودتر از سال گذشته عرضه می کند - تکفارس 

سامسونگ امسال اندروید ۱۳ را یک ماه زودتر از سال گذشته عرضه می کند

افشین نوری
۶ شهریور ۱۴۰۱ - 08:53
اندروید ۱۳

سامسونگ به‌تازگی دومین نسخه بتا One UI 5 را بر پایه اندروید ۱۳ عرضه کرد و حالا گفته می‌شود نسخه پایدار آن خیلی زودتر از سال قبل منتشر خواهد شد.‌

اولین نسخه بتا One UI 5 انسلل یک ماه زودتر از اولیه نسخه بتا One UI 4 عرضه شد و همانطور که می‌دانید نسخه بتا فقط برای گوشی‌های سری گلکسی S22 عرضه شده است و در ماه‌های آینده برای سایر مدل‌ها نیز عرضه خواهد شد.

قبلا شایعاتی وجود داشت مبنی بر اینکه One UI 5  در مهرماه عرضه خواهد شد و حالا یک افشاگر به نام RoderSuper فاش کرده است که نسخه نهایی One UI 5  و اندروید ۱۳ در تاریخ ۳۵ یا ۲۷ مهرماه منتشر خواهد شد.

اگر این خبر صحت داشته باشد، امسال یک ماه زودتر از سال گذشته شاهد عرضه نرام‌افزار مذکور خواهیم بود.‌ ضمنا نباید فراموش کرد که امسال گوگل اندروید ۱۳ را کمی زودتر از اندروید ۱۲ ارائه کرده است. قرار است گوشی‌های تاشو گلکسی زد، مدل‌های قدیمی گلکسی S و گوشی‌های نوت سامسونگ آپدیت اندروید ۱۳ را دریافت کنند.

بد نیست بدانید که One UI 5 دارای تغییرات بصری زیادی نخواهد بود و تمرکز آن بیشتر روی بهبود عملکرد و ارائه قابلیت‌های امنیتی جدید خواهد بود.

در حال حاضر، نسخه بتا ۲ رابط کاربری One UI 5  برای کاربران هند، کره جنوبی، انگلیس و آمریکا قابل دسترس است و حاوی بهبودهای بسیاری از جمله رفع باگ‌ها و ارایه یک ویجت جدید Smart Suggestions می‌شود. در هر حال باید منتظر بمانیم و ‌ببینیم شایعه فوق تا چه حد درست خواهد بود.

منبع: PhoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید