ایلان ماسک: توییتر به دنبال دستیابی به محتوای چت های او با دوستانش است - تکفارس 
ایلان ماسک: توییتر به دنبال دستیابی به محتوای چت های او با دوستانش است - تکفارس 
ایلان ماسک: توییتر به دنبال دستیابی به محتوای چت های او با دوستانش است - تکفارس 

ایلان ماسک: توییتر به دنبال دستیابی به محتوای چت های او با دوستانش است

افشین نوری
۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - 09:21
ایلان ماسک

ایلان ماسک مدیرعامل تسلا در جدیدترین اظهارنظر خود درباره شکایت توییتر از او گفته است که توییتر از او اطلاعات زیادی از جمله محتوای چت‌هایش درباره خرید خرید توییتر را درخواست کرده است و به همین خاطر او قاضی دادگاه را در جریان این زیاده‌خواهی مدیران توییتر گذاشته است. 

توییتر بعد از انصراف ماسک از خرید این شرکت سعی کرد تا با شکایت علیه او از طریق قانونی ماسک را مجبور به خرید توییتر بکند‌. حالا به نظر می‌رسد توییتر به دنبال جمع‌آوری اسنادی است که بتواند در دادگاه علیه ماسک ارائه کند. این شرکت ظاهرا به دنبال محتوای گفتگوهای ماسک با دوستانش در رابطه با خرید این شرکت است تا به جزئیات بیشتری درباره دلایل انصراف ماسک از خرید توییتر دست یابد. 

حالا وکلای ماسک با ارسال نامه‌ای به قاضی دادگاه اعلام کرده‌اند که توییتر به‌دنبال کنکاش در روابط شخصی ماسک با دوستانش است و این رفتار خلاف قوانین است. در حالیکه هنوز تا برگزاری دادگاه مذکور چند هفته‌ای باقی مانده است هر کدام از طرفین دعوا سعی می‌کنند اسناد کافی برای ارائه به دادگاه جمع‌آوری کنند.

در هر حال، اگر ماسک بتواند در دادگاه ثابت کند که تعداد اکانت‌های فیک توییتر بیش از ان چیزی بوده که توییتر ادعا کرده است، می‌تواند به‌طور قانونی از خرید این شرکت انصراف بدهد. اما در صورتی که نتواند این موضوع را ثابت کند مجبور به خرید توییتر خواهد شد. حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم برنده این دعوای حقوقی چه کسی خواهد بود.

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید