آیفون ۱۳ کماکان محبوب ترین گوشی در ایالات متحده است - تکفارس 
آیفون ۱۳ کماکان محبوب ترین گوشی در ایالات متحده است - تکفارس 
آیفون ۱۳ کماکان محبوب ترین گوشی در ایالات متحده است - تکفارس 

آیفون ۱۳ کماکان محبوب ترین گوشی در ایالات متحده است

مهدی حلوائی
۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - 21:31
آیفون 13

بر اساس گزارش جدید شرکت تحقیقاتی Strategy Analytics، آیفون ۱۳ پرفروش‌ترین گوشی در سه‌ماهه‌ی دوم سال ۲۰۲۲ در کشور آمریکا بوده است. با این وجود، پیش‌بینی می‌شود که گوشی‌های تاشوی گلکسی زد فولد و فلیپ ۴ تغییراتی را در جدول پرفروش‌ترین گوشی‌های این کشور در سه‌ماهه‌ی بعدی ایجاد کنند.

گزارش Strategy Analytics نشان می‌دهد که تمامی گوشی‌های سری آیفون ۱۳ در آمریکا از محبوبیت بالایی برخوردارند چرا که نسخه‌های پرو مکس و پروی این سری نیز به‌ترتیب در رتبه‌های دوم و سوم لیست پرفروش‌ترین گوشی‌های سه‌ماهه‌ی دوم سال ۲۰۲۲ قرار دارند. نکته‌ی جالب در خصوص این لیست، حضور گوشی موتورولا G Pure در آن است که افزایش سهم گوشی‌های این شرکت پس از خروج ال جی از بازار گوشی‌های هوشمند را نشان می‌دهد.

پرفروش‌ترین گوشی‌های سه‌ماهه دوم سال 2022

به‌طور کلی به‌نظر می‌رسد که بازار گوشی‌های ایالات متحده در انحصار دو شرکت اپل و سامسونگ است و در واقع نیمی از گوشی‌های فروخته‌شده در این کشور متعلق به غول فناوری آمریکایی می‌باشد. با این وجود انتظار می‌رود که با عرضه‌ی سری آیفون ۱۴، تغییراتی در ابن بازار ایجاد شده و پرچمداران فعلی اپل جای خود را به گوشی‌های جدید این شرکت بدهند.

منبع: PhoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید