گلکسی S23 اولترا از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ استفاده خواهد کرد - تکفارس 
گلکسی S23 اولترا از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ استفاده خواهد کرد - تکفارس 
گلکسی S23 اولترا از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ استفاده خواهد کرد - تکفارس 

گلکسی S23 اولترا از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ استفاده خواهد کرد

مهدی حلوائی
۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - 12:48
گلکسی S23 اولترا

هرچند که سامسونگ در حال حاضر برای عرضه‌ی گوشی‌های گلکسی زد فولد ۴ و زد فلیپ ۴ آماده می‌شود اما این شرکت گوشی‌های سری گلکسی S23 و به‌ویژه گلکسی S23 اولترا را نیز در دست ساخت دارد. حالا امروز گزارش جدیدی در خصوص پرچمدار بعدی سامسونگ منتشر شده که به نام رمز این گوشی‌ اشاره دارد.

بر اساس گزارش منتشرشده توسط پاراس گوگلانی (Paras Guglani)، افشاگر مشهور، سامسونگ گوشی‌های سری گلکسی S23 را در سه‌ماهه‌ی ابتدایی سال آینده‌ی میلادی به بازار عرضه می‌کند. از آن‌جایی که سامسونگ از همین حالا توسعه‌ی رابط کاربری این گوشی‌ها خود را آغاز کرده، جای تعجبی نبست که امروز اطلاعات مربوط به نام رمز و شماره مدل‌ آن‌ها نیز به بیرون درز پیدا کرده است.

گلکسی S23 اولترا

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، گلکسی S23 اولترا از نام رمز DM3 استفاده کرده و شماره مدل آن نیز SM-918 است. همچنین شماره مدل‌های SM-S918U1 ،SM-S918U ،SM-S918BDS و SM-S918W نیز در تصویر بالا مشاهده می‌شوند که تمامی آن‌ها متعلق به گلکسی S23 اولترا می‌باشند. گفته می‌شود که گلکسی S23 اولترا از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۲، نمایشگر +QHD و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد و از قلم هوشمند S Pen نیز پشتیبانی می‌کند.

نظر شما در مورد گلکسی S22 اولترا چیست؟ به‌نظر شما سامسونگ باید چه قابلیت‌هایی را به جانشین این گوشی اضافه کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Wccftech

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید