گوشی ناتینگ فون ۱ با طراحی خاص و تراشه اسنپدراگون +۷۷۸G معرفی شد - تکفارس 
گوشی ناتینگ فون ۱ با طراحی خاص و تراشه اسنپدراگون +۷۷۸G معرفی شد - تکفارس 
گوشی ناتینگ فون ۱ با طراحی خاص و تراشه اسنپدراگون +۷۷۸G معرفی شد - تکفارس 

گوشی ناتینگ فون ۱ با طراحی خاص و تراشه اسنپدراگون +۷۷۸G معرفی شد

افشین نوری
۲۲ تیر ۱۴۰۱ - 08:01
ناتینگ فون ۱

شرکت ناتینگ (Nothing) سرانجام از گوشی ناتینگ فون ۱ با طراحی خاص رونمایی کرد. با ما همراه باشید تا با طراحی و مشخصات این گوشی آشنا شویم.

طراحی و نمایشگر

ناتینگ فون ۱ از نظر طراحی کاملا منحصربه‌فرد است و پنل پشت آن حالت شفاف دارد و شما به‌راحتی می‌توانید سخت‌افزار داخل گوشی را ببینید.‌

ماژول دوربین گوشی هم در گوشه بالا سمت چپ قرار گرفته که توسط نورهای LED ظاهر بسیار زیبایی پیدا کرده است. لبه‌های آلومینیومی و تخت گوشی نیز بر زیبایی آن افزوده‌اند. این گوشی از طراحی Glyph با بیش از ۹۰۰ عدد LED در پنل پشت بهره می‌برد که کاربرد اصلی این LEDها نمایش نوتیفیکیشن‌های مختلف است. ‌

ناتینگ فون ۱

برای مثال، این نوارهای LED می‌توانند وضعیت شارژ شدن باتری را به شما نشان دهند یا اینکه می‌توانند به شما اجازه دهند بدانید چه کسی در حال زنگ زدن به شماست. کاربردهای دیگری نیز برای آن‌ها در نظر گرفته شده است.

ناتینگ فون ۱ از یک نمایشگر ۶.۵۵ اینچی AMOLED با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد و‌ رپشنایی آن بین ۵۰۰ تا ۱۲۰۰ نیت متغیر است. سایر قابلیت‌های نمایشگر آن شامل پشتیبانی از عمق رنگ ۱۰ بیت و فناوری HDR10+، پوشش محافظتی گوریلا گلس ۵‌، سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر و یک بریدگی هول پانچ برای میزبانی از دوربین سلفی می‌شوند‌.

مشخصات فنی

ناتینگ فون ۱ از تراشه اسنپدراگون ۷۷۸G+ با پردازنده گرافیکی آدرنو ۶۴۲L در کنار ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد و باتری آن ظرفیتی برابر ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعت دارد که با سرعت ۳۳ وات شارژ خواهد شد‌. باتری این گوشی می‌تواند در عرض یک ساعت به‌طور کامل شارژ شود و از فناوری شارژ بی‌سیم ۱۵ وات و شارژ بی‌سیم معکوس ۵ وات نیز پشتیباتی می‌کند.

ناتینگ فون ۱

ناتینگ فون ۱ رابط کاربری Nothing OS را بر پایه اندروید ۱۲ اجرا می‌کند و تا ۳ سال آپدیت اندروید را دریافت خواهد کرد و هر ۲ ماه نیز یک آپدیت امنیتی برای آن عرضه خواهد شد.

دوربین‌ها

ناتینگ فون ۱ از یک سیستم دوربین دوگانه بهره می‌برد که شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با سنسور دوربین IMX766 سونی و گشودگی دیافراگم f/1.8 و یک دوربین فوق عریض ۱۶ مگاپیکسلی با سنسور JN1 سامسونگ و زاویه دید ۱۱۴ درجه می‌شود. برای‌‌‌ دوربین سلفی این گوشی نیز از سنسور ۱۶ مگاپیکسلی IMX471 سونی استفاده شده است. 

ناتینگ فون ۱

قیمت و زمان عرضه

ناتینگ فون ۱ دارای ترکیب حافظه‌های مختلف با قیمت‌های زیر است:

تسخه ۸/۱۲۸ گیگابایتی: ۳۹۹ پوند
نسخه ۸/۲۵۶ گیگابایتی: ۴۴۹ پوند
نسخه ۱۲/۲۵۶ گیگابایتی: ۴۹۹ پوند

این گوشی ابتدا در تاریخ ۱۶ جولای از طریق Kiosk عرضه خواهد شد و سپس از تاریخ ۱۸ جولای در خرده‌فروشی‌ها فروخته خواهد شد. از تاریخ ۲۱ جولای هم از طریق وب‌سایت رسمی ناتینگ قابل خرید خواهد بود.

نظر شما درباره این گوشی چیست؟ آیا طراحی آن را می‌پسندید؟

منبع: Gizmichina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید