تاریخ عرضه سری آیفون ۱۴ فاش شد - تکفارس 
تاریخ عرضه سری آیفون ۱۴ فاش شد - تکفارس 
تاریخ عرضه سری آیفون ۱۴ فاش شد - تکفارس 

تاریخ عرضه سری آیفون ۱۴ فاش شد

مهدی حلوائی
۲ تیر ۱۴۰۱ - 08:41
آیفون 14

افشاگری با نام کاربری iHacktu ileaks مدتی پیش اطلاعاتی را در خصوص سری آیفون ۱۴ فاش کرده بود و حالا امروز نیز جزئیات تاریخ عرضه‌ و همچنین عملکرد احتمالی این گوشی‌ها در بنچمارک انتوتو (AnTuTu) را به اشتراک گذاشته است.

بر اساس گزارش جدید iHacktu ileaks، اپل گوشی‌های سری آیفون ۱۴ را در تاریخ ۲۲ شهریورماه سال جاری به بازار عرضه خواهد کرد. در حالی که هنوز نمی‌توان به‌طور قطعی این موضوع را تایید کرد اما بسیاری از افراد دیگر نیز به عرضه‌ی سری آیفون ۱۴ در تاریخ یادشده اشاره کرده‌اند. برای مثال، افشاگر دیگری با نام کاربری AppleLeaksPro نیز به برگزاری رویداد رونمایی از این گوشی‌ها در تاریخ ۲۲ شهریورماه اشاره داشته است.

iHacktu ileaks همچنین اطلاعاتی را در خصوص عملکرد تراشه‌ی A16 در بنچمارک انتوتو منتشر کرد. به‌گفته‌ی این افشاگر، آیفون ۱۴ پرو در بنچمارک یادشده نمره‌ی ۸۹۶,۰۰۰ را دریافت خواهد کرد که در مقایسه با نمره‌ی آیپد پرو ۳، آیفون ۱۳ پرو مکس و آیپد پرو ۴ به‌ترتیب ۶.۹۲، ۷.۴۲ و ۸.۰۵ درصد بهتر خواهد بود.

همچنین آیفون ۱۴ پرو مکس نیز در نسخه‌های بعدی آی او اس ۱۶ موفق به دریافت نمره‌ی ۹۵۰,۰۰۰ خواهد شد و عملکرد آن در مقایسه با آیپد پرو ۳، آیفون ۱۳ پرو مکس و آیپد پرو ۴ به‌ترتیب ۱۳.۳۶، ۱۳.۹۰ و ۱۴.۵۶ درصد سریع‌تر خواهد بود.

منبع: NotebookCheck

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید