مشخصات اولیه سری ردمی نوت ۱۲ فاش شد - تکفارس 
مشخصات اولیه سری ردمی نوت ۱۲ فاش شد - تکفارس 
مشخصات اولیه سری ردمی نوت ۱۲ فاش شد - تکفارس 

مشخصات اولیه سری ردمی نوت ۱۲ فاش شد

افشین نوری
۲۰ خرداد ۱۴۰۱ - 13:41
ردمی نوت 12

ردمی سال گذشته از سری ردمی نوت ۱۱ که شامل ردمی نوت ۱۱ پرو ۵G، ردمی نوت ۲۱ پرو پلاس ۵G و ردمی نوت ۱۱ ۵G می‌شدند رونمایی کرد و‌ حالا به نظر می‌رسد این شرکت خود را برای معرفی سری ردمی نوت ۱۲ آماده می‌کند. 

در همین راستا Digital Chat Station اطلاعاتی درباره مشخصات این سری فاش کرده است. به گفته این افشاگر، گوشی‌های این سری در حد میان‌رده به بالا خواهند بود و از نمایشگرهای فلت با دوربین هول پانچ مرکزی بهره خواهند برد. هرچند سایز این نمایشگرها توسط DCS ذکر نشده اما گفته است که همه آن‌ها از نرخ نوسازی بالاتر پشتیبانی خواهند کرد. 

به گفته این کاربر، سری ردم نوت ۱۲ از سه دوربین در پنل پشت خود استفاده خواهد کرد و دوربین اصلی آن ۵۰ مگاپیکسلی خواهد بود. این افشاگر گفته است که چینش دوربین‌های این سری تفاوتی با سال قبل نخواهد داشت اما یک فلاش LED افقی در کنار دوربین‌ها وجود خواهد داشت. سایر مشخصات این سری هنوز مشخص نیست.

از آنجائیکه ردمی اخیرا گوشی‌های ردمی نوت ۱۱T پرو، ردمی نوت ۱۱T پرو پلاس و‌ نوت ۱۱ SE را  معرفی کرده است بعید است که به‌زودی شاهد رونمایی از ردمی نوت ۱۲ باشیم. با این‌حال، محتمل‌ترین زمان برای معرفی آن ماه اکتبر امسال است.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید