ردمی نوت ۱۱T پرو در عرض فقط ۱ ساعت ۲۷۰ هزار دستگاه فروخت - تکفارس 
ردمی نوت ۱۱T پرو در عرض فقط ۱ ساعت ۲۷۰ هزار دستگاه فروخت - تکفارس 

ردمی نوت ۱۱T پرو در عرض فقط ۱ ساعت ۲۷۰ هزار دستگاه فروخت

افشین نوری
۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - 10:27
ردمی نوت 11T پرو

گوشی ردمی نوت ۱۱T پرو به‌تازگی رونمایی شده است و اولین فروش آن امروز انجام شد.‌ لو وایبینگ مدیر روابط عمومی ردمی اعلام کرده است که این گوشی در عرض فقط ۱ ساعت بیش از ۲۷۰ هزار دستگاه فروخته است. 

هرچند وایبینگ جزئیات بیشتری از این فروش منتشر نکرده است اما می‌تواند حدس زد که این میزان فروش احتمالا مربوط به دو گوشی نوت ۱۱T پرو و نوت ۱۱T پرو پلاس باشد. این آمار نشان می‌دهند که چینی‌ها هنوز علاقمند به سری ردمی نوت ۱۱ هستند و شاید ردمی تصمیم بگیرد که این دو گوشی را در بازارهای جهانی هم عرضه بکند. اگر چنین اتفافی بیفتد مسلما ردمی آن‌ها را با اسامی متفاونی روانه بازارهای خارجی خواهد کرد. ‌

ردمی نوت 11T پرو

شیائومی و ردمی تاکنون توانسته‌اند با عرضه محصولات مشابه با اسامی مختلف در بازارهای متعدد موفقیت زیادی کسب کنند و همچنان به این استراتژی پایبند هستند. 

اگر می‌خواهید بدانید که چه چیزی باعث موفقیت دو‌ مدل ردمی نوت ۱۱T پرو در چین شده است باید نگاهی به مشخصات آن‌ها بیندازیم. ردمی نوت ۱۱T پرو از یک نمایشگر ۶.۶ اینچی LCD با فرکانس ۱۴۴ هرتز و رزولوشن FHD+ بهره می‌برد و مجهز به تراشه دایمنسیتی ۸۱۰۰ با ۶/۸ گیگابایت رم و ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی است و دوربین سه‌گانه پشت آن شامل سه دوربین ۶۴/۸/۲ مگاپیکسلی می‌شود و دوربین سلفی جلو نیز ۱۶ مگاپیکسلی است. باتری این گوشی هم دارای ظرفیت ۵۰۸۰ میلی‌آمپرساعت با سرعت شارژ ۶۷ وات است. 

مدل پرو پلاس هم ‌از یک باتری ۴۴۰ میلی‌آمپری با سرعت شارژ ۱۲۰ وات بهره می‌برد و یک نسخه اضافی ۵۱۲ گیگابایتی نیز دارد. بقیه مشخصات آن مشابه مدل پرو است. نظر شما درباره مشخصات این دو گوشی چیست؟

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید