کوالکام با تراشه های نوویا با سری M2 اپل رقابت خواهد کرد - تکفارس 
کوالکام با تراشه های نوویا با سری M2 اپل رقابت خواهد کرد - تکفارس 
کوالکام با تراشه های نوویا با سری M2 اپل رقابت خواهد کرد - تکفارس 

کوالکام با تراشه های نوویا با سری M2 اپل رقابت خواهد کرد

مهدی حلوائی
۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - 14:30
کوالکام

بدون شک اپل در حال حاضر یکی از برترین شرکت‌های تولیدکننده‌ی تراشه‌های موبایلی است. این شرکت چند روز پیش تراشه‌ی فوق‌العاده قدرتمند M2 را برای مک بوک و آیپدهای خود معرفی کرد اما به‌نظر می‌رسد که کوالکام قصد دارد تا با تراشه‌های نسل بعدی خود به رقیبی سرسخت برای این غول فناوری آمریکایی تبدیل شود.

کوالکام یکی از شرکت‌های مشهور سازنده‌ی تراشه‌های موبایلی بوده و تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۱ این شرکت در بسیاری از گوشی‌های پرچمدار جدید مورد استفاده قرار گرفته است. در واقع کوالکام در ساخت تراشه‌های موبایلی تجربه‌ی بیشتری نسبت به اپل داشته و این کمپانی پس از خرید شرکت نوویا (Nuvia) حالا سعی دارد تا نسل جدیدی از تراشه‌های خود را برای لپ تاپ‌ها تولید کند.

کوالکام تا به حال چندین نسل از تراشه‌های اسنپدراگون خود را برای کامپیوترها عرضه کرده است اما این شرکت هنوز نتوانسته تا در بازار این محصولات حرف خاصی برای گفتن داشته باشد. با این وجود، کوالکام قصد دارد تا با عرضه‌ی نسل جدید تراشه‌های مخصوص لپ تاپ اسنپدراگون به جایگاه بهتری در این بازار دست پیدا کند.

نظر شما در مورد تراشه‌های کوالکام چیست؟ به‌نظر شما آیا تراشه‌های جدید این شرکت توان رقابت با سری M2 اپل را خواهند داشت؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Wccftech

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید