تصاویر نسخه‌ی آزمایشی ایسوس راگ فون ۶ فاش شد - تکفارس 
تصاویر نسخه‌ی آزمایشی ایسوس راگ فون ۶ فاش شد - تکفارس 

تصاویر نسخه‌ی آزمایشی ایسوس راگ فون ۶ فاش شد

مهدی حلوائی
۱ خرداد ۱۴۰۱ - 20:44
ایسوس راگ فون 6

کوالکام هفته‌ی گذشته سرانجام تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۱ پلاس را معرفی کرد. پرچمدار جدید شرکت ایسوس یعنی راگ فون ۶ یکی از گوشی‌هایی است که به این تراشه‌ مجهز شده و حالا امروز تصاویر زنده‌ای از نسخه‌ی آزمایشی این گوشی به بیرون درز پیدا کرده است.

تصاویر منتشرشده‌ی ایسوس راگ فون ۶ تنها پتنل پشتی این گوشی را نشان داده‌اند و به‌نظر می‌رسد که تنها تفاوت این بخش از پرچمدار جدید ایسوس با راگ فون ۵ در محفظه‌ی دوربین‌های آن‌هاست. بر اساس این تصاویر، به‌نظر می‌رسد که راگ فون ۶ از محفظه‌‌ی دوربین بزرگ‌تری نسبت به راگ فون ۵ بهره برده است. همچنین عبارت Confidential Equipment روی این محفظه مشاهده می‌شود که به آزمایشی‌بودن این نسخه از راگ فون ۶ اشاره دارد.

در حالی که ایسوس روی پنل پشتی راگ فون ۵ تنها از عبارت‌های For Those Who Dare و Republic of Gaming استفاده کرده بود اما در نسخه‌ی آزمایشی راگ فون ۶ کلمه‌ی Dare با فونتی بزرگ حک شده است. همچنین در قسمت پایینی گوشی نیز تاریخ ۲۲/۳/۳۰ مشاهده می‌شود.

نظر شما در مورد گوشی‌های راگ فون شرکت ایسوس چیست؟ به‌نظر شما این شرکت باید چه قابلیت‌هایی را در نسل جدید گوشی‌های خود ارائه دهد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: NotebookCheck

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.