هدست واقعیت ترکیبی اپل یک قدم دیگر به عرضه نزدیک شد - تکفارس 
هدست واقعیت ترکیبی اپل یک قدم دیگر به عرضه نزدیک شد - تکفارس 
هدست واقعیت ترکیبی اپل یک قدم دیگر به عرضه نزدیک شد - تکفارس 

هدست واقعیت ترکیبی اپل یک قدم دیگر به عرضه نزدیک شد

مهدی حلوائی
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - 00:36
هدست واقعیت ترکیبی اپل

بر اساس گمانه‌زنی‌های قبلی، اپل مدت‌هاست که روی ساخت یک هدست واقعیت ترکیبی کار می‌کند و حالا گزارش‌های جدید به نزدیک‌شدن این هدست به پایان مراحل تولید اشاره داشته‌اند.

مارک گورمن، تحلیل‌گر مشهور بلومبرگ، امروز اعلام کرد که تیم واقعیت مجازی اپل نسخه‌ای از هدست واقعیت ترکیبی خود را برای هیئت مدیره‌ی این شرکت به نمایش گذاشته و سیستم‌عاملی با نام ریلتی او اس (RealityOS) را برای این محصول طراحی کرده است. در حال حاضر اپل هیچ اطلاعاتی از این هدست را منتشر نکرده اما گفته می‌شود که تا معرفی رسمی این محصول زمان زیادی باقی نمانده است.

بر اساس گزارش‌های قبلی، اپل مدتی قبل قصد داشت تا هدست واقعیت ترکیبی خود را در رویداد WWDC 2022 معرفی کند اما مشکلات سخت‌افزای این دستگاه باعث شد تا این شرکت از تصمیم خود صرف نظر کند. حالا گفته می‌شود که این هدست به همراه گوشی‌های سری آیفون ۱۴ در سپتامبر سال جاری میلادی و یا نهایتاً در اوایل سال ۲۰۲۳ معرفی خواهد شد.

نظر شما در مورد هدست‌های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده چیست؟ به‌نظر شما آیا اپل در بازار این محصولات نیز موفق خواهد بود؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: PhoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید