تصویر پنل پشت شیائومی ۱۲ اولترا فاش شد - تکفارس 
تصویر پنل پشت شیائومی ۱۲ اولترا فاش شد - تکفارس 
تصویر پنل پشت شیائومی ۱۲ اولترا فاش شد - تکفارس 

تصویر پنل پشت شیائومی ۱۲ اولترا فاش شد

افشین نوری
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - 07:40
شیائومی ۱۲ اولترا

تصویر مربوط به طراحی پنل پشت شیائومی ۱۲ اولترا فاش شده است که تعداد دوربین‌ها و نحوه قرارگیری آن‌ها را به ما نشان می‌دهد.

از آنجائیکه ما در حال نزدیک شدن به زمان معرفی شیائومی ۱۲ اولترا هستیم شاهد درز اطلاعات بیشتری درباره آن در روزهای اخیر بوده‌ایم. حالا تصویر کیس محافظ آن منتشر شده که ظاهرا توسط یک شرکت چینی ساخته شده است.

این تصویر، واقعی به نظر می‌رسد و نمی‌توان گفت که جعلی است. البته هیچ تضمینی وجود ندارد که طراحی نهایی شیائومی ۱۲ اولترا این‌گونه باشد و شاید شیائومی تغییراتی در آن ایجاد بکند.

شیائومی ۱۲ اولترا

همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید هشت بریدگی بزرگ دوربین در پنل پشت شیائومی ۱۲ اولترا وجود خواهد داشت که البته همه آن‌ها مجهز به دوربین نخواهند شد.

براساس شایعات فقط سه دوربین در قاب پشت این گوشی وجود خواهد داشت که شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دو دوربین فوق‌عریض و تله‌فوتو ۴۸ مگاپیکسلی خواهند بود. احتمالا یک دوربین مدت زمان پرواز نیز در کنار آن‌ها وجود داشته باشد. بقیه بریدگی‌ها متعلق به فلاش LED و تجهیزات دیگر خواهند بود.

اگر شایعات و تصویر فوق صحت داشته باشند می‌توان گفت که شیائومی ۱۲ اولترا زوم ۱۲۰ برابر ارائه خواهد کرد و دوربین‌های آن فاصله کانونی ۱۲ تا ۱۲۰ میلیمتر را پوشش خواهند داد. همچنین انتطار می‌رود شیائومی ۱۲ اولترا یکی از اولین گوشی‌های مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ پلاس باشد.

در هر حال باید منتظر بمانیم و ببینیم که این گوشی درنهایت با چه مشخصاتی معرفی می‌شود.

منبع: Notebookcheck

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید