نسخه اقتصادی اپل تی وی در سال جاری روانه بازار می شود - تکفارس 
نسخه اقتصادی اپل تی وی در سال جاری روانه بازار می شود - تکفارس 
نسخه اقتصادی اپل تی وی در سال جاری روانه بازار می شود - تکفارس 

نسخه اقتصادی اپل تی وی در سال جاری روانه بازار می شود

مهدی حلوائی
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - 23:44
اپل تی وی

به‌گزارش مینگ چی کو، تحلیل‌گر مشهور و معتبر، اپل احتمالاً در نیمه‌ی دوم سال جاری میلادی نسخه‌ی اقتصادی سیستم استریم اپل تی وی (Apple TV) را به بازار عرضه خواهد کرد. به‌گفته‌ی این تحلیل‌گر، اپل سعی دارد تا با عرضه‌ی این دستگاه فاصله‌ی خود با دیگر شرکت‌های فعال در این بخش از بازار را کاهش دهد.

آمار و ارقام نشان می‌دهند که سهم سرویس اپل تی وی از رقبایی مانند روکو (Roku)، آمازون فایر تی وی (Amazon Fire TV) و گوگل کروم‌کست (Google Chromecast) کمتر بوده و تلویزیون‌های هوشمند نیز باعث شده‌اند تا استقبال از دستگاه‌های استریم کمتر شود. این اولین باری نیست که گمانه‌زنی‌هایی در خصوص عرضه‌ی نسخه‌ی ارزان‌تر اپل تی وی به گوش می‌رسد. با این وجود، گزارش‌های قبلی به لغو پروژه‌ی ساخت چنین دستگاهی اشاره داشته‌اند چرا که ظاهراً اپل معتقد است چنین دستگاهی موجب آسیب‌رساندن به شهرت این شرکت می‌شود.

در حال حاضر قیمت نسخه‌ی ۴K اپل تی وی ۱۷۹ دلار بوده و نسخه‌ی HD آن نیز ۱۴۹ دلار قیمت دارد. این در حالی است که بسیاری از سازندگان دستگاه‌های استریم، محصولات خود را با قیمت‌هایی بسیار پایین‌تر در دسترس کاربران قرار داده‌اند.

منبع: AppleInsider

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید