مقایسه برترین میان رده های شیائومی - تکفارس 
مقایسه برترین میان رده های شیائومی - تکفارس 
مقایسه برترین میان رده های شیائومی - تکفارس 

مقایسه برترین میان رده های شیائومی

کسری نراقی
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - 12:49
مقایسه برترین میان رده های شیائومی - تکفارس 

تعریف بهترین گوشی، بسته به کاربرد مورد نظر هر فرد متفاوت است. به این دلیل که برخی گوشی را به عنوان دوربین عکاسی، برخی کنسول بازی و بعضی دیگر به منزله دستگاهی برای انجام کارهای روزمره در نظر می‌گیرند.

تمامی این نیازها را میتوان با انواع گوشی های موبایل شیائومی که تاکنون تولید شده اند، برطرف کرد. اگر هدف شما از خرید گوشی انجام کارهای روزانه است، نمایندگی تسک میران ردمی های شیائومی را به شما پیشنهاد می‌دهد، اما اگر می توانید کمی قیمت بالاتر برای کارایی متوسط رو به بالا را تقبل ‌نمائید، تسک میران، ردمی نوت ها را معرفی می‌نماید.

بر همین مبنا می‌توان برترین میان رده های شیائومی را از جدیدترین ردمی ها و ردمی نوت ها به گروه های زیر تقسیم کرد:

ردمی ۹ تی و  ردمی نوت ۹ تی به فروش بالا رسیدند!

گوشی های شیائومی ردمی ۹ تی(Xiaomi Redmi 9T) و شیائومی ردمی نوت ۹ تی

(Xiaomi Redmi Note 9T) نخستین میان رده هایی بودند که در سال ۲۰۲۱ معرفی شدند و توانستند به عنوان ادامه راهی برای سری شیائومی ردمی ۹ (Xiaomi Redmi 9) پرطرفدار شوند. در فروش بالای شیائومی ردمی ۹ تی عواملی چون رنگ های شاد، جایگاه اختصاصی کارت حافظه، دوربین های چهارگانه ۴۸MP،۸MP،۲MP،۲MP، دوربین سلفی۸MP، باتری۶۰۰۰mAh با شارژسریع۱۸W، تراشه اسنپدراگون ۶۶۳، قیمت ارزان و حافظه های +۱۲۸GB 4GB و +۱۲۸GB 6GB موثر بوده اند.

از طرف دیگر، وجود دوربین های سه گانه۴۸MP+8MP+2MP، سلفی ۱۳MPو قابلیت فیلمبرداری ۴K، باتری ۵۰۰۰mAhو شارژ سریع۱۸Wدر کنار پردازنده مدیاتک دیمنسیتی ۸۰۰U با حافظه های مشابه ردمی ۹ تی، دلایل فروش بالای گوشی شیائومی ردمی نوت ۹ تی هستند.    

ردمی نوت ۱۰، نوآوری در میان تنوع بالا

مقایسه برترین میان رده های شیائومی - تکفارس 

در ماه مارس ۲۰۲۱ بهترین میان رده های شیائومی با کیفیت های بالا در زمینه های متفاوت وارد بازار شدند. این مجموعه که شیائومی آن را ردمی نوت ۱۰ (Xiaomi Redmi Note 10)می نامد، شامل گوشی های ردمی نوت ۱۰، ردمی نوت ۱۰پرو (Xiaomi Redmi Note 10 Pro)، شیائومی ردمی نوت ۱۰اس(Xiaomi Redmi Note 10S)، شیائومی ردمی نوت۱۰۵G  (Xiaomi Redmi Note 10 5G)  و شیائومی ردمی ۱۰(Xiaomi Redmi 10) می‌باشد. با وجود تنوع مدل در این سری، مقایسه Redmi Note 10S  و Redmi Note 10 می‌تواند بیشترین تفاوت گوشی های شیائومی سری ردمی نوت ۱۰ را نشان دهد:

ردمی نوت ۱۰؛ برتری پردازنده نسبت به ردمی نوت ۱۰ اس

گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۰ با پردازنده کوالکام اسنپدراگون۶۷۸ و دوربین چهارگانه ۴۸MP+8MP+2MP+2MP همراه دوربین سلفی ۱۳MP، ساخته شده است. ظرفیت باتری که در این گوشی تعبیه گشته، ۵۰۰۰mAh با پشتیبانی از سرعت شارژ ۳۳W می‌باشد. همچنین، شیائومی ردمی نوت ۱۰ ظرفیت های ۴GB+64GB،  4GB+128GBو ۶GB+128GB را شامل می شود.

کیفیت دوربین بالاتر ردمی نوت ۱۰ اس در مقایسه با ردمی نوت ۱۰

در مقایسه با ردمی نوت ۱۰، ردمی نوت ۱۰ اس با چنین ویژگی هایی شناخته می‌شود: دوربین های چهارگانه این گوشی نسبت به ردمی نوت ۱۰ کمی ارتقا یافته و کیفیت دوربین اصلی به ۶۴MP رسیده است، اما دوربین های فوق عریض، ماکرو، حسگر عمقی و نیز دوربین سلفی، همان کیفیت های ردمی نوت ۱۰ را دارند.

باتری ردمی نوت ۱۰ پرو نیز ۵۰۰۰mAh با شارژ سریع ۳۳W انرژی می‌گیرد و ظرفیت های۶GB+64GB، ۶GB+128GB و ۸GB+128GB حجم بالاتری در ذخیره سازی را همراه دارند.

شاید برای برخی در نگاه اول، گوشی ردمی نوت  10 اس بهتر از ردمی نوت ۱۰ باشد، اما وجود تراشه مدیاتک هلیو G95، کمی تردید ایجاد می‌نماید. فراموش نکنیم که نوع تراشه برای معقول نگه داشتن قیمت گوشی نسبت به کارایی آن، نکته مهمی به شمار می‌آید.

مقایسه برترین میان رده های شیائومی - تکفارس 

دیگر گوشی های سری ردمی نوت ۱۰ چه ویژگی هایی دارند؟

با نگاهی به دیگر گوشی های مجموعه ردمی نوت ۱۰، متوجه بهترین کیفیت دوربین در گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۰ پرو با کیفیت ۱۰۸M و دوربین سلفی۱۶MP می‌شویم.

از نظر اتصال به اینترنت، ردمی نوت ۱۰  5G بیشترین سرعت را در انتقال دارد. در زمینه باتری، بار دیگر ردمی نوت ۱۰ پرو برتری خود را نسبت به دیگر گوشی های هوشمند ردمی نوت ۱۰ نمایش می‌دهد؛ دلیل این امر، وجود ظرفیت باتری ۵۰۲۰mAh است که می‌تواند شارژ سریع۳۳W   را پشتیبانی نماید.

سری ردمی نوت ۱۱ شیائومی؛ رقیبی برای پرچم داران

گوشی های دیگر میان رده که به تازگی وارد بازار چین شده و در آینده نزدیک در دسترس بازار جهانی نیز قرار می‌گیرند، سری شیائومی ردمی نوت ۱۱ (Xiaomi Redmi Note 11)هستند. سه مدل گوشی های این مجموعه مانند گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۰ پرو، با کیفیت دوربین اصلی۱۰۸MP ساخته شده‌اند.

مقایسه برترین میان رده های شیائومی - تکفارس 

همچنین، با وجود دو دوربین دیگر با کیفیت های ۵۰MP و۸MP که دوربین اصلی شیائومی ردمی نوت ۱۱ را تکمیل می‌نمایند در کنار سلفی ۱۶MP، گامی تازه در تولید کاربردی ترین و برترین میان رده های شیائومی برداشته شده است. این برتری در گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۱ پرو (Xiaomi Redmi Note 11 Pro) با تراشه اسنپدراگون ۷۳۲G مناسب بازی و نیز تراشه پرقدرتی از مدیاتک دیمنسیتی۸۱۰ ۵G  مشخص است. یکی دیگر از این میانرده ها، گوشی موبایل شیائومی ۱۱ تی است. این گوشی با ظرفیت باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت و شارژ فوق سریع ۶۷ واتی می تواند تمام نیاز های شما از بابت یک گوشی میان رده را برطرف کند و همچنین امکانات و حس یک گوشی موبایل پرچمدار را نیز به شما بدهد.

نتیجه گیری

 با توجه به آنچه که در این مطلب گفته شد، میتوان نتیجه  گرفت که تکنولوژی گوشی های هوشمند شیائومی روز به روز در حال پیشرفت است و برترین میان رده های شیائومی با گسترش تکنولوژی،  بهتر و بهتر می‌شوند تا جایی که به حریفی سرسخت برای پرچم داران تبدیل ‌گردند.

توجه داشته باشید که لیست تمامی گوشی های شیائومی گفته شده در مقاله به همراه قیمت بروز، اطلاعات جامع و گارانتی معتبر شیائومی، در شرکت تسک میران موجود، و به فروش می رسد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید