اپل روی ساخت سیستم عامل مخصوص خودروی خود کار می کند - تکفارس 
اپل روی ساخت سیستم عامل مخصوص خودروی خود کار می کند - تکفارس 
اپل روی ساخت سیستم عامل مخصوص خودروی خود کار می کند - تکفارس 

اپل روی ساخت سیستم عامل مخصوص خودروی خود کار می کند

مهدی حلوائی
۲۶ فروردین ۱۴۰۱ - 15:51
خودروی اپل

گمانه‌زنی‌ها در خصوص خودروی برقی اپل کماکان ادامه داشته و جدیدترین گزارش‌ها به تلاش این شرکت برای ساخت سیستم‌ عامل اختصاصی مخصوص این خودرو اشاره دارند. ظاهراً اپل قصد دارد تا سیستمی مشابه نمونه‌ی موجود در خودروهای تسلا را ارائه دهد.

بر اساس گزارش وب‌سایت Digitimes، سیستم‌ عامل خودروی اپل همانند نسخه‌ی موجود در خودروهای تسلا تمام بخش‌های خودرو را کنترل خواهد کرد. این بخش‌ها شامل مواردی مانند سیستم مسیریابی، افزونه‌ی اپل موزیک و سیستم تهویه هوای خودرو می‌شود. با این وجود، سیستم عامل خودروهای تسلا به‌طور کامل توسط این شرکت طراحی نشده و در واقع نسخه‌ی شخصی‌سازی‌شده‌‌ای از سیستم عامل اوبونتو (Ubuntu) می‌باشد.

خودروی اپل

گزارش Digitimes همچنین به همکاری یک شرکت کره‌ای برای ساخت حسگر سیستم خودران خودروی اپل اشاره کرده است. این در حالی است که مدتی پیش گزارش‌هایی مبنی بر لغوشدن پروژه‌ی خودروی خودران اپل منتشر شده بود. با این وجود، اخیراً برخی از منابع اعلام کرده‌اند که اپل این خودرو را در سال ۲۰۲۵ به بازار عرضه خواهد کرد.

نظر شما در مورد خودروهای برقی چیست؟ به‌نظر شما آیا اپل در بازار خودروهای برقی نیز موفق خواهد بود؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: PhoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید