اپل اولین شارژر ۳۵ واتی دوگانه USB-C خود را عرضه می کند - تکفارس 
اپل اولین شارژر ۳۵ واتی دوگانه USB-C خود را عرضه می کند - تکفارس 
اپل اولین شارژر ۳۵ واتی دوگانه USB-C خود را عرضه می کند - تکفارس 

اپل اولین شارژر ۳۵ واتی دوگانه USB-C خود را عرضه می کند

افشین نوری
۲۰ فروردین ۱۴۰۱ - 09:47
اپل شارژر

اپل هیچ‌وقت شارژرهای پیشرفته‌ای برای گوشی‌های خود عرضه نکرده است و معمولا از آداپتورهای ۵ واتی برای آن‌ها استفاده می‌کند. اما حالا این شرکت قصد دارد تغییری در این زمینه ایجاد بکند.

وب‌سایت AppleInsider گزارش داده است که اپل در وب‌سایت خود یک صفحه پشتیبانی برای یک آداپتور ۳۵ واتی دوگانه USB-C ایجاد کرده است. این آداپتور از استاندارد شارژ سریع USB Power Delivery پشتیبانی خواهد کرد و ممکن است از قابلیت GaN نیز استفاده بکند. این شارژر احتمالاً برای گوشی‌های آیفون عرضه خواهد شد و دستگاه‌های مک بوک از آن استفاده نخواهند کرد.

در حال حاضر، آیفون ۱۳ پرو مکس از شارژ سریع ۲۷ وات پشتیبانی می‌کند و بنابراین شما با آداپتور جدید اپل امکان شارژ یک ایرپاد یا اپل واچ را نیز خواهید داشت. البته شارژرهای چنددرگاهه غیررسمی هم‌اکنون در بازار وجود دارند اما اپل می‌خواهد مدل رسمی آن را عرضه کند.

هنوز مشخص نیست که اپل این آداپتور ۳۵ پاتی را چه زمانی روانه بازار خواهد کرد اما شاید بخواهد آن را در رویداد امسال WWDC رونمایی کند. در هر حال باید چند ماه دیگر صبر کنیم تا این شارژر چندمنظوره به‌طور رسمی معرفی و عرضه بشود.

منبع: Engadget

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید