رندرهای سامسونگ گلکسی A54 5G [تماشا کنید] - تکفارس 
رندرهای سامسونگ گلکسی A54 5G [تماشا کنید] - تکفارس 
رندرهای سامسونگ گلکسی A54 5G [تماشا کنید] - تکفارس 

رندرهای سامسونگ گلکسی A54 5G [تماشا کنید]

مهدی حلوائی
۱۹ فروردین ۱۴۰۱ - 11:26
گلکسی A54 5G

گوشی‌های سری گلکسی A سامسونگ جزو برترین میان‌رده‌های موجود در بازار بوده و این شرکت چند روز پیش گلکسی A53 5G، که از نمایشگر سوپر امولد ۶.۵ اینچی، دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی و باتری ۵۰۰۰ میلی‌متری بهره می‌برد، را به بازار عرضه کرد. حالا امروز LetsGoDigital ویدیویی از رندرهای جانشین این گوشی یعنی گلکسی A54 5G را منتشر کرده که شما می‌توانید آن را در ادامه تماشا کنید.

یکی از نکاتی که در رندرهای مفهومی گلکسی A54 5G قابل مشاهده است، لبه‌های هم‌اندازه و یکسان اطراف نمایشگر آن است. لبه‌ی پایینی نمایشگر گلکسی A53 5G کمی ضخیم‌تر از قسمت‌های دیگر آن بود اما ظاهراً این مورد در گلکسی A54 5G مشاهده نخواهد شد. همچنین به‌نظر می‌رسد که این گوشی نیز از نمایشگر سوپر امولد ۶.۵ اینچی با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و رزولوشن فول اچ‌دی پلاس استفاده خواهد کرد. از دیگر ویژگی‌های احتمالی این گوشی می‌توان به حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر، دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی و باتری ۵۰۰۰ مگاپیکسلی با فست شارژ ۲۵ واتی اشاره کرد.

نظر شما در مورد گلگسی A53 5G چیست؟ به‌نظر شما سامسونگ باید چه قابلیت‌هایی را به جانشین این گوشی اضافه کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: PhoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید