ساخت بیش از ۱۷۰ میلیون گوشی اندرویدی لغو شده است - تکفارس 
ساخت بیش از ۱۷۰ میلیون گوشی اندرویدی لغو شده است - تکفارس 
ساخت بیش از ۱۷۰ میلیون گوشی اندرویدی لغو شده است - تکفارس 

ساخت بیش از ۱۷۰ میلیون گوشی اندرویدی لغو شده است

مهدی حلوائی
۱۶ فروردین ۱۴۰۱ - 19:49
گوشی اندرویدی

به‌نظر می‌رسد که عملکرد گوشی‌های هوشمند در سال ۲۰۲۲ چندان جالب نبوده و میزان تقاضا برای این محصولات بسیار پایین‌تر از حد انتظار بوده است. بر اساس گزارش‌های مختلف، در حال حاضر ساخت بیش از ۱۷۰ میلیون گوشی اندرویدی لغو شده است و اپل نیز تغییراتی را در برنامه‌ی ارسال گوشی‌های خود به خرده‌فروشی‌ها ایجاد کرده است.

چند روز پیش گزارشی منتشر شد که نشان می‌داد اغلب کاربران جوان هر ۴ سال یک بار گوشی خود را عوض می‌کنند و همین موضوع جنجال‌های زیادی را به همراه داشت. به‌نظر می‌رسد که دلیل اصلی این موضوع نیز علاوه بر قیمت بالای گوشی‌‌ها، نبود نوآوری در آن‌هاست. یکی از نمونه‌های واضح این موضوع، استفاده‌ی مکرر اپل از ناچ در گوشی‌های خود بوده است.

گوشی اندرویدی

مینگ چی کو، تحلیل‌گر مشهور، ادعا می‌کند که تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند در کشور چین حدود ۱۷۰ میلیون مورد از سفارشات خود را لغو کرده‌اند. این یعنی حدود ۲۰ درصد از گوشی‌های سال ۲۰۲۲ روانه‌ی بازار نخواهند شد و در صورتی که اعتماد کاربران نسبت به گوشی‌های جدید کمتر شود، احتمال دارد که میزان تولید این محصولات در چند ماه آینده نیز کاهش پیدا کند.

نظر شما در مورد گوشی‌های هوشمند جدید چیست؟ به‌نظر شما شرکت‌ها برای فروش بیشتر گوشی‌های جدید خود باید چه قابلیت‌هایی را به آن‌ها اضافه کنند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید