مشخصات نمایشگر گوشی های آیفون ۱۴ فاش شد - تکفارس 
مشخصات نمایشگر گوشی های آیفون ۱۴ فاش شد - تکفارس 
مشخصات نمایشگر گوشی های آیفون ۱۴ فاش شد - تکفارس 

مشخصات نمایشگر گوشی های آیفون ۱۴ فاش شد

افشین نوری
۱ فروردین ۱۴۰۱ - 15:25
آیفون 14

اپل قرار است امسال از سری آیفون ۱۴ رونمایی کند و حالا مشخصات نمایشگر این سری فاش شده است.

طبق اطلاعات امروز، گوشی‌های آیفون ۱۴ پرو و ۱۴ پرو مکس از نمایشگرهای LTPO با نرخ نوسازی متغیر بین ۱ تا ۱۲۰ هرتز بهره خواهند برد. اگر بخواهیم با جزئیات بگوییم، گوشی آیفون ۱۴ مجهز به یک نمایشگر ۶.۰۶ اینچی Flexible OLED با یک سوراخ ناچ برای میزبانی از دوربین سلفی و سنسورهای فیس آیدی و آیفون ۱۴ پرو مجهز به یک نمایشگر ۶.۰۶ اینچی OLED LTPO با دو سوراخ پانچ هول دایره‌ای و کپسولی خواهند بود.

آیفون 14

در مقابل، گوشی‌های‌ آیفون ۱۴ مکس و آیفون ۱۴ پرو مکس از یک نمایشگر ۶.۶۸ اینچی بهره خواهند برد، اما نمایشگر اولی از نوع Flexible OLED و نمایشگر دومی از نوع OLED LTPO خواهد بود. مزیت نمایشگرهای OLED LTPO این است که از فناوری جدید ProMotion اپل پشتیبانی خواهند کرد.

اطلاعات دیگری که امروز در مورد سری آیفون ۱۴ فاش شده است این است که هر چهار مدل این سری با رم ۶ گیگابایت عرضه خواهند شد. در ضمن، ما از شایعات قبلی می‌دانیم که مدل‌های پرو‌ از تراشه A16 و مدل‌های غیر پرو از تراشه A15 اپل بهره خواهند برد. در بخش دوربین نیز، آیفون ۱۴ پرو و ۱۴ پرو مکس از سه دوربین شامل دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و یک سنسور لیدار بهره خواهند برد.

در هر حال، باید منتظر بمانیم و ببینیم این گوشی‌ها درنهایت به چه مشخصاتی معرفی می‌شوند. نظر شما درباره مشخصات نمایشگر این گوشی‌ها چیست؟

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید