آیپد ایر جدید احتمالاً از تراشه M1 استفاده خواهد کرد - تکفارس
آیپد ایر جدید احتمالاً از تراشه M1 استفاده خواهد کرد - تکفارس
آیپد ایر جدید احتمالاً از تراشه M1 استفاده خواهد کرد - تکفارس

آیپد ایر جدید احتمالاً از تراشه M1 استفاده خواهد کرد

مهدی حلوائی
۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - 13:20
آیپد ایر

در حالی که تا شروع رویداد Peak Performance اپل تنها چند ساعت باقی مانده است، حالا گزارش جدیدی منتشر شده که اطلاعاتی را در خصوص آیپد ایر جدید به اشتراک گذاشته است. با توجه به این گزارش، به‌نظر می‌‌رسد که آیپد ایر جدید از تراشه‌ی M1 اپل بهره خواهد برد.

بر اساس گمانه‌زنی‌های قبلی، اپل در رویداد امروز از چندین محصول جدید از جمله آیفون SE 3، مک مینی جدید، نسل پنجم آیپد ایر و یک مانیتور جدید رونمایی خواهد کرد. در حالی که شایعات قبلی به استفاده‌ی آیپد ایر جدید از تراشه‌ی A15 اشاره داشتند اما گزارش جدید MacRumors نشان می‌دهد که اپل در این محصول از تراشه‌ی M1 استفاده کرده است. با این وجود، این محصول از ویژگی‌هایی مانند فناوری پروموشن و حسگر LiDAR پشتیبانی نخواهد کرد.

آیپد ایر

تراشه‌ی M1 اپل دارای ۸ هسته بوده و از تراشه‌ی ۶ هسته‌ای A15 قدرتمندتر است. از این رو در صورتی که گزارش MacRumors صحت داشته باشد، عملکرد آیپد ایر جدید از نسخه‌های قبلی بسیار بهتر خواهد بود. شما می‌توانید پخش زنده‌ی رویداد Peak Performance اپل را از ساعت ۹:۳۰ دقیقه به وقت تهران از تکفارس تماشا کنید.

نظر شما در مورد تبلت‌های سری آیپد ایر چیست؟ به‌نظر شما اپل باید چه ویژگی‌هایی را به نسل جدید آیپد ایر اضافه کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید