مشخصات کلیدی پوکو F4 GT افشا شد - تکفارس 
مشخصات کلیدی پوکو F4 GT افشا شد - تکفارس 
مشخصات کلیدی پوکو F4 GT افشا شد - تکفارس 

مشخصات کلیدی پوکو F4 GT افشا شد

مهدی حلوائی
۵ اسفند ۱۴۰۰ - 11:20
پوکو F4 GT

ردمی K50 گیمینگ هفته‌ی گذشته به‌طور رسمی معرفی شد. این گوشی جانشین ردمی K40 گیمینگ بوده که در کشور هند با نام پوکو F3 GT شناخته می‌شود. بر همین اساس گفته می‌شود که ردمی K50 گیمینگ نیز در بازار جهانی با نام پوکو F4 GT عرضه خواهد شد. حالا اطلاعات افشاشده‌ی جدید این موضوع را تایید کرده است.

ساعاتی پیش افشاگری با نام کاربری Yogesh در توییتر مشخصات کلیدی این گوشی را فاش کرد. بر اساس این اطلاعات، پوکو F4 GT از نمایشگر اولد ۶.۶۷ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز، تراشه‌ی اسنپدراگون نسل ۱، رم LPDDR5 و حافظه‌ی داخلی UFS 3.1 بهره خواهد برد. ترکیب دوربین‌های این گوشی نیز شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، فوق عریض ۸ مگاپیکسلی، ماکروی ۲ مگاپیکسلی و سلفی ۲۰ مگاپیکسلی می‌شود.

همچنین گفته می‌شود که پوکو F4 GT از باتری ۴۷۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از فست شارژ ۱۲۰ واتی و ترکیب رم و حافظه‌ی داخلی ۱۲۸/۸ گیگابایتی و ۲۵۶/۱۲ گیگابایتی استفاده خواهد کرد. در حال حاضر پوکو تاریخ عرضه‌ی این محصول را اعلام نکرده است. قرار است که این شرکت از گوشی‌های پوکو ایکس ۴ پرو ۵G و پوکو M4 پرو در تاریخ ۹ اسفند رونمایی کند.

نظر شما در مورد گوشی پوکو F4 GT چیست؟ به‌نظر شما این گوشی با چه قیمتی روانه‌ی بازار خواهد شد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید