مشخصات گوشی های گلکسی A33 ،A53 ،A73 و A23 سامسونگ فاش شد - تکفارس 
مشخصات گوشی های گلکسی A33 ،A53 ،A73 و A23 سامسونگ فاش شد - تکفارس 
مشخصات گوشی های گلکسی A33 ،A53 ،A73 و A23 سامسونگ فاش شد - تکفارس 

مشخصات گوشی های گلکسی A33 ،A53 ،A73 و A23 سامسونگ فاش شد

افشین نوری
۵ اسفند ۱۴۰۰ - 11:02
سامسونگ

سامسونگ قرار است چهار گوشی جدید یه سری گلکسی A خود اضافه کند و امروز مشخصات این گوشی‌ها فاش شده است که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

مطالب مرتبط:

ابتدا از رده‌بالاترین مدل یعنی گلکسی A73 شروع می‌کنیم که طبق اطلاعات امروز مجهز به یک نمایشگر ۶.۷ اینچی آمولد با رزولوشن FHD+ و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، تراشه اسنپدراگون ۷۵۰G، سیستم دوربین چهارگانه و یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با سرعت شارژ ۴۵ وات خواهد بود. دوربین‌های این گوشی به احتمال زیاد شامل یک دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی، یک دوربین تله‌فوتو ۱۲ مگاپیکسلی با زوم ۲ یا ۳ برابر و یک سنسور ۲ مگاپیکسلی خواهند بود. تفاوت اصلی این گوشی با مدل قبلی خود یعنی گلکسی A72 5G جایگزینی دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی خواهد بود و سایر مشخصات آن‌ها تقریبا مشابه هم خواهد بود.

گلکسی A73

مدل بعدی، گلکسی A53 است که براساس اطلاعات امروز از یک نمایشگر ۶.۵۲ اینچی FHD+ با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز، تراشه اگزینوس ۱۲۰۰‌، سیستم دوربین چهار گانه (۶۴/۱۲/۵/۵ مگاپیکسل) و یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با سرعت شارژ ۲۵ وات بهره خواهد برد. این گوشی همانند گلکسی A73 سیستم عامل اندروید ۱۲ را اجرا خواهد کرد.

گلکسی A53

گلکسی A33 گوشی دیگری است که سامسونگ قصد معرفی آن را دارد. این گوشی ظاهرا مجهز به یک نمایشگر ۶.۴ اینوی آمولد با نرخ نوسازی ۶۰ هرتز، تراشه دایمنسیتی ۷۲۰، سیستم دوربین چهارگانه (۴۸/۸/۵/۲ مگاپیکسل) و یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با فناوری ۱۵ وات خواهد بود و سیستم عامل اندروید ۱۱ را روی خود اجرا خواهد کرد.

سامسونگ گلکسی A33 5G

و در آخر گوشی گلکسی A23 را داریم که طبق اطلاعات امروز مجهز به یک نمایشگر ۶.۶ اینچی FHD+ با نرخ ۹۰ هرتز و پنل IPS LCD، پردازنده دایمنسیتی ۷۰۰، سیستم دوربین چهارگانه (۵۰/۸/۲/۲ مگاپیکسل) و یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با سرعت ۱۵ وات خواهد بود و در بخش نرم‌افزاز اندروید ۱۱ را اجرا خواهد کرد.

گلکسی A23

با توجه به مشخصاتی که در بالا ذکر شد، به نظر می‌رسد که این چهار گوشی ارتقاهای ناچیزی نسبت به مدل‌های قبلی خود خواهند داشت و اگر همه چیز خوب پیش برود احتمالا ماه آینده شاهد معرفی رسمی آن‌ها خواهیم بود.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید