درآمد سامسونگ رکورد زد - تکفارس 
درآمد سامسونگ رکورد زد - تکفارس 
درآمد سامسونگ رکورد زد - تکفارس 

درآمد سامسونگ رکورد زد

افشین نوری
۷ بهمن ۱۴۰۰ - 12:05
سامسونگ

سامسونگ‌ امروز گزارش مالی سه ماه چهارم ۲۰۲۱ خود را منتشر کرد. طبق این گزارش، درآمد سامسونگ نه‌تنها رکورد سه‌ماهه قبلی خود بلکه رکورد سالانه را نیز شکسته است. درآمد سامسونگ در سه ماه اخیر حدود ۱۱.۵ میلیارد دلار و سود عملیاتی این شرکت بالغ بر ۶۳.۶ میلیارد دلار شده است. درآمد سالانه سامسونگ نیز به ۴۲.۹ میلیارد دلار و سود سالانه آن به ۲۳۲.۴ میلیارد دلار رسیده است.

طبق گزارش سامسونگ، فروش محصولات مشتری‌محور این شرکت، مانند گوشی‌های هوشمند و تلویریون‌ها، رشد سالانه ۲۴ درصدی را تجربه کرده‌اند و کسب‌وکار محصولات نیمه‌هادی این شرکت، علیرغم مشکلات موجود در زنحیره تامین، با رشد ۵۲ درصدی مواجه شده است.

مطالب مرتبط:

سامسونگ برای سال ۲۰۲۲ نیز رشد بیشتری را پیش‌بینی کرده است که قرار است با معرفی محصولات جدیدتر و به‌روزتر محقق شود. انتظار می‌رود کسب‌وکار نمایشگرهای این شرکت نیز به‌خاطر فروش خوب گوشی‌های تاشو با رشد قابل‌توجهی مواجه شود.

سامسونگ همچنین انتظار دارد که امسال پنل‌های اولد کوانتوم دات بیشتری را برای تلویزیون‌های هوشمند عرضه کند، بطوریکه ما اخیرا شاهد معرفی اولین تلویزیون QD-OLED دنیا توسط سونی و با استفاده از فناوری نمایشگر سامسونگ بودیم.

سامسونگ همچنین قرار است به‌زودی در رویداد آنپکد خود از گوشی‌های سری گلکسی S22 رونمایی کند که طبق پیش‌بینی‌ها انتظار می‌رود این گوشی‌ها با فروش بسیار خوبی مواجه بشوند.

در هر حال، باید منتظر بمانیم و ببینیم که محصولات امسال سامسونگ چه اندازه به رشد این شرکت کره‌ای کمک خواهند کرد.

منبع: The Verge

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید