مشخصات کامل گلکسی S22 اولترا فاش شد - تکفارس 
مشخصات کامل گلکسی S22 اولترا فاش شد - تکفارس 
مشخصات کامل گلکسی S22 اولترا فاش شد - تکفارس 

مشخصات کامل گلکسی S22 اولترا فاش شد

مهدی حلوائی
۲ بهمن ۱۴۰۰ - 08:26
گلکسی S22 اولترا

مشخصات کامل گوشی سامسونگ گلکسی S22 اولترا روز گذشته توسط یکی از افشاگران چینی در ویبو، که از آن به عنوان توییتر چینی یاد می‌شود، منتشر شد. این اطلاعات که به‌صورت یک اینفوگرافیک منتشرشده، برخی از شایعات قبلی در خصوص این گوشی را تایید و برخی دیگر را رد کرده است.

مطالب مرتبط:

بر اساس اینفوگرافیک افشاشده در ویبو، نسخه‌ی پایه‌ی گلکسی S22 اولترا همانند گلکسی S21 اولترا از ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی بهره برده و قیمت آن نیز بسته به میزان حافظه‌ی داخلی بین ۱۱۹۹ تا ۱۲۹۹ دلار است. همچنین خبری از حافظه‌ی ۱ ترابایتی در این گوشی نخواهد بود. اینفوگرافیک گلکسی S22 اولترا نشان می‌دهد که این گوشی بر خلاف گلکسی S21 اولترا از فست شارژ ۴۵ واتی پشتیبانی می‌کند. از آنجایی که شارژ کامل گوشی گلکسی S21 اولترا حدود ۹۰ دقیقه به طول می‌انجامد، انتظار می‌رود که باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی گلکسی S22 اولترا در کمتر از ۶۰ دقیقه به‌طور کامل شارژ شود.

گلکسی S22 اولترا

یکی نکات ناامیدکننده در خصوص گلکسی S22 اولترا، میزان روشنایی نمایشگر آن است. هر چند که میزان روشنایی ۱۵۰۰ نیت نمایشگر ۶.۸ اینچی این گوشی فوق‌العاده به‌نظر می‌رسد اما این میزان از آن‌چه در گمانه‌زنی‌ها به گوش می‌رسید کمتر است. این در حالی است که نتایج بنچمارک‌ نمایشگر گوشی‌های گلکسی S22 پلاس و S22 اولترا به حداکثر روشنایی ۱۷۵۰ نیت آن‌ها اشاره کرده بود. علاوه بر این مورد، اطلاعات مربوط به دوربین‌های گلکسی S22 اولترا نیز در اینفوگرافیک بالا در دسترس قرار گرفته است.

ترکیب دوربین‌های گلکسی S22 اولترا شامل دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی با دریچه‌ی f/1.8، دوربین سلفی ۴۰ مگاپیکسلی با دریچه‌ی f/2.2، دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی با دریچه‌ی f/2.2، دوربین پریسکوپ ۱۰ مگاپیکسلی با دریچه‌ی f/4.9 و قابلیت زوم ۱۰x و همچنین دوربین تله‌فوتوی مشابه با زوم ۳x می‌شود. این گوشی همچنین از قلم هوشمند استایلوس پشتیبانی کرده و شیار نگه‌دارنده‌ی این قلم نیز در قسمت کناری گوشی قرار گرفته است. بر اساس اطلاعات منتشرشده، میزان تاخیر این قلم تنها ۲.۸ میلی‌ثانیه بوده که برای سامسونگ یک رکورد محسوب می‌شود.

نظر شما در مورد گوشی گلکسی S22 اولترا چیست؟ به‌نظر شما آیا این گوشی توان رقابت با پرچمداران شرکت‌های دیگر را خواهد داشت؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: PhoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید