رسمی: رویداد گلکسی آنپکد در بهمن ماه برگزار می شود - تکفارس
رسمی: رویداد گلکسی آنپکد در بهمن ماه برگزار می شود - تکفارس
رسمی: رویداد گلکسی آنپکد در بهمن ماه برگزار می شود - تکفارس

رسمی: رویداد گلکسی آنپکد در بهمن ماه برگزار می شود

مهدی حلوائی
۱ بهمن ۱۴۰۰ - 15:27
گلکسی S22

سامسونگ امروز در خبری به‌صورت رسمی تایید کرد که رویداد گلکسی آنپکد (Galaxy Unpacked) بعدی خود را در بهمن‌ماه سال جاری برگزار خواهد کرد. قرار است که در این رویداد سرانجام از گوشی‌های سری گلکسی S22 رونمایی شود.

سامسونگ همچنین به عدم عرضه‌ی گوشی‌های سری گلکسی نوت در سال گذشته اشاره کرده و در معرفی سری گلکسی S22 از کلمه‌ی Noteworthy استفاده کرده است که احتمالاً به ادغام قابلیت‌های سری گلکسی نوت از جمله پشتیبانی از قلم هوشمند استایلوس با گوشی گلکسی S22 اولترا اشاره دارد.

این شرکت همچنین امکان ثبت نام برای پیش‌خرید گوشی‌های پرچمدار جدید خود را در دسترس کاربران قرار داده است. توجه داشته باشید که کاربران هنوز امکان پیش‌خرید این گوشی‌ها را ندارند و تنها می‌توانند برای انجام این کار ثبت نام کنند. این ثبت نام کاملاً رایگان بوده و افرادی که در آن شرکت کنند، ۵۰ دلار اعتبار دریافت خواهند کرد که می‌توانند از آن برای خرید دیگر محصولات سری گلکسی در وب‌‌سایت رسمی سامسونگ استفاده کنند. در حال حاضر هنوز تاریخ دقیق رونمایی از گوشی‌های سری گلکسی S22 منتشر نشده است اما گفته می‌شود که سامسونگ این سری از پرچمداران خود را در تاریخ ۱۹ و یا ۲۰ بهمن رونمایی خواهد کرد.

نظر شما در مورد سری گلکسی S22 چیست؟ به‌نظر شما جای خالی چه قابلیتی در گوشی‌های سامسونگ بیشتر حس می‌شود؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: PhoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید