تصاویری از ماکت گوشی آیفون SE پلاس ۵G منتشر شد - تکفارس 
تصاویری از ماکت گوشی آیفون SE پلاس ۵G منتشر شد - تکفارس 
تصاویری از ماکت گوشی آیفون SE پلاس ۵G منتشر شد - تکفارس 

تصاویری از ماکت گوشی آیفون SE پلاس ۵G منتشر شد

مهدی حلوائی
۲۹ دی ۱۴۰۰ - 21:24
آیفون SE پلاس 5G

بر اساس گزارش‌های قبلی، ابعاد و طراحی نسخه‌ی جدید آیفون SE مشابه نسخه‌ی قبلی این گوشی خواهد بود. حالا تصاویری از ماکت این گوشی، که احتمالاً با نام آیفون SE پلاس ۵G عرضه خواهد شد، منتشر شده است که طراحی کلی آن را نشان می‌دهد.

همان‌طور که در تصاویر زیر مشاهده می‌کنید، خبری از کلید Home در این گوشی نخواهد بود چرا که این گوشی بر خلاف نسخه‌ی قبلی بر اساس آیفون ایکس طراحی شده است. با این وجود، نبود این کلید در ماکت آیفون SE پلاس ۵G نمی‌تواند به‌طور قطعی به استفاده‌ی این گوشی از حسگر فیس آی‌دی به‌جای حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر اشاره داشته باشد. تفاوت دیگر این نسخه با نسخه‌ی ۲۰۲۰ در لوگوی شرکت اپل آن است که این بار در قسمت پشتی گوشی کمی بالاتر از قبل قرار گرفته است.

به جز این موارد، تفاوت خاص دیگری بین نسخه‌ی پیشین و جدید آیفون SE مشاهده نمی‌شود و حتی ابعاد آن‌ها نیز مشابه یکدیگر است. از این رو احتمالاً آیفون SE پلاس ۵G یکی از کوچک‌ترین گوشی‌های سال ۲۰۲۲ بوده و قاب محافظ نسخه‌ی ۲۰۲۰ نیز با آن هماهنگ خواهد بود. همچنین گفته می‌شود که این گوشی از نمایشگر مجهز به ناچ بهره خواهد برد و اپل آن را در اسفندماه سال جاری و یا فروردین سال آینده رونمایی خواهد کرد.

نظر شما در مورد گوشی آیفون SE چیست؟ به‌نظر شما اپل باید چه ویژگی‌هایی را به نسخه‌ی جدید این گوشی اضافه کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید