نسل جدید سری گلکسی نوت سامسونگ در دست ساخت است - تکفارس
نسل جدید سری گلکسی نوت سامسونگ در دست ساخت است - تکفارس
نسل جدید سری گلکسی نوت سامسونگ در دست ساخت است - تکفارس

نسل جدید سری گلکسی نوت سامسونگ در دست ساخت است

مهدی حلوائی
۲۸ دی ۱۴۰۰ - 09:20
گلکسی نوت

سامسونگ تا قبل از سال ۲۰۲۰ هر سال نسخه‌ی جدیدی از گوشی‌های سری گلکسی نوت را به بازار عرضه می‌کرد اما از آن مدت تا به امروز هنوز نسل جدید این گوشی‌ها در دسترس کاربران قرار نگرفته است. سری گلکسی نوت به پشتیبانی از قلم هوشمند استایلوس شهرت داشت اما عدم عرضه‌ی نسخه‌ی جدید این گوشی‌ها به بازار باعث شد تا سری گلکسی S برخی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد آن‌ها را ارائه دهد. برای مثال، گوشی گلکسی S21 اولترا از قلم استایلوس پشتیبانی می‌کند در حالی که این ویژگی در گذشته مختص سری گلکسی نوت بود.

همچنین گوشی گلکسی S21 اولترا از نظر ظاهری نیز شباهت زیادی به سری گلکسی نوت دارد و همین موضوع باعث شده تا گمانه‌زنی‌هایی در مورد توقف تولید گوشی‌های سری گلکسی نوت منتشر شود. با این وجود، سامسونگ هنوز چنین موضوعی را تایید نکرده است. حالا اطلاعات افشاشده از کنفرانس خبری سامسونگ به نام‌های گلکسی S22، سری گلکسی S و سری گلکسی نوت اشاره داشته است که احتمال عرضه‌ی سری گلکسی نوت را افزایش می‌دهد.

بدون شک نسخه‌ی جدید این گوشی‌ها کماکان از قلم هوشمند استایلوس پشتیبانی خواهد کرد و احتمالاً برخی از ویژگی‌های سری گلکسی S را نیز ارائه خواهد داد. با این وجود، هنوز مشخص نیست که چرا سامسونگ این محصول را زودتر به بازار عرضه نکرده است. هر چند که حالا می‌توان با اطمینان گفت که نسخه‌ی جدید گلکسی نوت در دست ساخت است اما بعید است که این گوشی در سال جاری میلادی به بازار عرضه شود.

نظر شما در مورد سری گلکسی نوت چیست؟ به‌نظر شما سامسونگ باید چه ویژگی‌هایی را به نسخه‌ی جدید این گوشی‌ها اضافه کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید