تاریخ معرفی سری گلکسی S22 سرانجام تائید شد؛ ۲۰ بهمن ماه - تکفارس 
تاریخ معرفی سری گلکسی S22 سرانجام تائید شد؛ ۲۰ بهمن ماه - تکفارس 
تاریخ معرفی سری گلکسی S22 سرانجام تائید شد؛ ۲۰ بهمن ماه - تکفارس 

تاریخ معرفی سری گلکسی S22 سرانجام تائید شد؛ ۲۰ بهمن ماه

افشین نوری
۲۷ دی ۱۴۰۰ - 08:14
گلکسی S22 اولترا


سامسونگ امروز همه شایعات قبلی مبنی بر معرفی سری گلکسی S22 در ماه فوریه را تائید کرد. سامسونگ همچنین تائید کرده است که گلکسی S22 شبیه به سری گلکسی نوت ۲۰ خواهد بود و یک قلم S Pen نیز خواهد داشت.

اکانت توییتری TechInsider اخیرا گزارش داده بود که سامسونگ در حال آماده‌‌سازی وب‌سایت خود برای معرفی جدیدترین گوشی‌های پرچمدار خود است و حالا سامسونگ علاوه بر تائید تاریخ معرفی سری گلکسی S22، تگ‌هایی مانند ‘new samsung release’  و ‘samsung galaxy 2022’ را نیز به وب‌سایت خود اضافه کرده است.

مطالب مرتبط:

سامسونگ در وب‌سایت خود تاریخ ۲۰ بهمن (۹ فوریه) را به‌عنوان زمان معرفی سری گلکسی S22 تائید کرده است. پیش‌سفارش این گوشی‌ها نیز ظاهرا از همان روز آغاز خواهد شد و در تاریخ ۵ اسفند (۲۴ فوریه) شاهد عرضه آن‌ها خواهیم بود.

گلکسی S22

سری گلکسی نوت در هر حال برخواهد گشت

سامسونگ در حالی تگ گلکسی S را به وب‌سایت خود اضافه کرده است که خبری از تگ گلکسی نوت نیست. اما ما طبق شایعات می‌دانیم که گوشی گلکسی S22 اولترا ممکن است با نام گلکسی نوت ۲۲ اولترا  یا گلکسی S22 نوت نیز معرفی بشود. اما صرفنظر از همه این اسامی، چیزی که مهم است این است که رده‌بالاترین مدل سری گلکسی S22 از نظر ظاهری ترکیبی از سری S و نوت خواهد بود و در ضمن یک قلم S Pen سریع‌تر نیز خواهد داشت.

شارژر ۴۵ واتی گلکسی S22 پلاس و S22 اولترا در وب‌سایت سامسونگ رویت شد

از طرفی، وب‌سایت Let’s Go Digital یک شارژر ۴۵ واتی را که قبلا برای گلکسی S22 پلاس و S22 اولترا شایعه شده بود، در وب‌سایت سامسونگ هلند رویت کرده است. این شارژر با شماره مدل EP-T4510 حدود ۳۰ درصد کوچک‌تر از مدل فعلی EP-TA845 خواهد بود و محافظ‌های بهتری در برابر ولتاژ بالا و نوسان‌های جریان برق خواهد داشت. این شارژر USB-C که طول کابل آن ۱.۸ متر خواهد بود، به فیمت ۵۰.۸۲ پوند عرضه خواهد شد که در مقایسه با قیمت ۳۵ پوندی EP-TA845 بسیار گران خواهد بود.

گلکسی S22

ضمنا طبق شایعات، همه مدل‌های سری گلکسی S22 افزایش قیمت ۱۰۰ دلاری خواهند داشت و کمترین قیمت آن‌ها ۸۹۹ دلار خواهد بود. باید منتظر بمانیم و ببینیم آیا با این قیمت‌ها مشتریان حاضر به خرید گوشی‌های جدید سامسونگ خواهند بود یا نه.

منبع: PhoneAr

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید