سامسونگ ۳۰۰ میلیون گوشی را در سال ۲۰۲۱ تولید کرد - تکفارس
سامسونگ ۳۰۰ میلیون گوشی را در سال ۲۰۲۱ تولید کرد - تکفارس

سامسونگ ۳۰۰ میلیون گوشی را در سال ۲۰۲۱ تولید کرد

مهدی حلوائی
۲۵ دی ۱۴۰۰ - 07:40
سامسونگ

شرکت‌های سازنده‌ی گوشی‌های هوشمند سال گذشته با مشکل کمبود قطعات مواجه بودند اما با این حال برندهای اصلی بازار موفق شدند تا میلیون‌ها گوشی‌ را به بازار عرضه کنند. یکی از این برندها شرکت سامسونگ بوده که موفق شد تا در سال گذشته تعداد ۳۰۰ میلیون دستگاه گوشی هوشمند را تولید کند.

بر اساس گزارش خبرگزاری کره‌ای The Elec، سامسونگ در سال گذشته تعداد ۲۳۸.۸ میلیون گوشی هوشمند را به‌طور مستقیم و ۶۰ میلیون واحد دیگر را نیز با همکاری برندهایی مانند Wingtech و Huaqin تولید کرد. با این وجود، به‌نظر می‌رسد که فروش گوشی‌های این شرکت تنها ۲۰۰ میلیون واحد بوده است چرا که ارسال آن‌ها به پخش‌کنندگان حدود یک تا دو ماه به طول می‌انجامد. سامسونگ قصد داشت تا تعداد ۳۰۰ میلیون گوشی هوشمند را در سال ۲۰۲۱ روانه‌ی بازار کند اما مشکلات تولید ناشی از شیوع ویروس کرونا در ویتنام از این موضوع جلوگیری کرد.

سامسونگ

گفته می‌شود که سری گلکسی S21 بدترین فروش را در بین گوشی‌های سری S سامسونگ داشته است. سامسونگ در سال گذشته تنها حدود ۲۰ میلیون واحد از این گوشی‌ها را به بازار عرضه کرد در حالی که میانگین فروش دیگر گوشی‌های سری S معمولاً بین ۳۵ تا ۴۰ میلیون واحد است. گزارش The Elec همچنین نشان می‌دهد که گوشی‌های سری A و M سامسونگ بیشترین فروش را در سال گذشته به خود اختصاص داده‌اند. سامسونگ قصد دارد تا در سال جدید میلادی تعداد ۳۳۴ میلیون گوشی هوشمند را به فروش برساند.

نظر شما در مورد گوشی‌های سامسونگ چیست؟ به‌نظر شما جای خالی چه قابلیتی در گوشی‌های این شرکت حس می‌شود؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید