رندرهای رنگ سبز گلکسی S22 نوت منتشر شد - تکفارس 
رندرهای رنگ سبز گلکسی S22 نوت منتشر شد - تکفارس 
رندرهای رنگ سبز گلکسی S22 نوت منتشر شد - تکفارس 

رندرهای رنگ سبز گلکسی S22 نوت منتشر شد

افشین نوری
۲۹ آذر ۱۴۰۰ - 09:51
گلکسی S22 نوت

سامسونگ قرار است سال آینده میلادی از سری جدید گلکسی S22 خود رونمایی کند و رده‌بالاترین مدل این سری گلکسی S22 نوت (اولترا) نام خواهد داشت. این مدل ممکن است در یک رنگ سبز معرفی شود، اما اینکه چه نوع رنگ سبزی، پاسخ آن را آیس یونیورس افشاگر مطرح حوزه تکنولوژی داده است.

به گفته این افشاگر، کد رنگ سبز گلکسی S22 نوت برابر ۲۷۴۲۳a# خواهد بود که بسیار نزدیک به رنگ طبیعت است. وب‌سایت Let’s Go Digital نیز برای نشان دادن این رنگ، که ظاهرا Burnham Green نام خواهد داشت، رندرهایی از آن منتشر کرده است.

مطالب مرتبط:

با این خال، افشاگر دیگری به نام Yogesh Brar  گفته است که رنگ سبز گلکسی S22 نوت سایه‌ی کم‌رنگ‌تری خواهد داشت و همچنین نسخه قرمز رنگ این گوشی دارای کد رنگ B61919# خواهد بود.

گلکسی S22 نوت

بد نیست بدانید که امسال گوشی گلکسی زد فولد ۳ نیز در یک رنگ سبز به نام Phantom Green عرضه شد و در سال ۲۰۱۹ گوشی گلکسی S10 هم با یک رنک سبز به نام Prism Green عرضه شده بود. با این حال، به نظر می‌رسد نسخه سبز رنگ گلکسی S22 نوت کمی روشن‌تر از فولد ۳ و کمی تیره‌تر از گلکسی S10 خواهد بود.

گلکسی S22 نوت ممکن است علاوه بر رنگ‌های سبز و قرمز در رنگ‌های مشکی و سفید نیز معرفی شود. البته مدل‌های استاندارد و پلاس سری گلکسی S22 نیز یک رنگ سبز خواهند داشت اما ظاهرا رنگ سبز آن‌ها روشن‌تر از Burnham Green خواهد بود. این دو مدل ضمنا برخلاف مدل نوت (اولترا) که حالت مات خواهد داشت، حالت براق خواهند داشت.

گلکسی S22 نوت

براساس شابعات، گوشی گلکسی S22 نوت (اولترا) مجهز به یک قلم S Pen، یک نمایشگر ۶.۸ اینچی ۱۲۰ هرتزی، یک دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی خواهد بود و کار پردازش آن را تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ یا اگزینوس ۲۲۰۰ بر عهده خواهد داشت.

نظر شما درباره این رنگ سبز گلکسی S22 نوت (اولترا) چیست؟ آیا آن را می‌پسندید؟

منبع: PhoneAr

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید