مشخصات و قیمت گلکسی S21 FE مشخص شد - تکفارس 
مشخصات و قیمت گلکسی S21 FE مشخص شد - تکفارس 
مشخصات و قیمت گلکسی S21 FE مشخص شد - تکفارس 

مشخصات و قیمت گلکسی S21 FE مشخص شد

مهدی حلوائی
۲۶ آذر ۱۴۰۰ - 15:32
گلکسی S21 FE

قرار است که سامسونگ تا چند هفته‌ی دیگر از گوشی گلکسی S21 FE به‌طور کامل رونمایی کند. در حالی که چند روز پیش رندرهای رسمی این گوشی به بیرون درز پیدا کرده بود، امروز رولند کوانت، افشاگر مشهور، نیز مشخصات کامل این گوشی را فاش کرده است.

بر اساس اطلاعات افشاشده‌ی جدید، سامسونگ در گوشی گلکسی S21 FE از صفحه نمایش ۶.۴ اینچی با رزولوشن ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و ابعاد ۶.۱۳ در ۲.۹۳ در ۰.۳۱ اینچ استفاده کرده است. گفته می‌شود که این صفحه نمایش از نوع اولد LTPO بوده و به جدیدترین محافظ گوریلا گلس ویکتوس مجهز شده است. ترکیب رم و حافظه‌ی داخلی ۱۲۸/۶ گیگابایتی و ۲۵۶/۸ گیگابایتی و همچنین استفاده از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۸۸، باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ ۴۵ واتی و سیستم‌عامل اندروید ۱۲ از دیگر ویژگی‌های این گوشی خواهد بود.

رولند کوانت همچنین اعلام کرده است که ترکیب دوربین‌های گلکسی S21 FE شامل دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتوی ۸ مگاپیکسلی می‌شود. گفته می‌شود که سامسونگ این گوشی را در رنگ‌های مشکی، سفید، سبز و بنفش و با قیمت پایه‌ی ۷۵۰ دلار (۸۲۰ دلار برای نسخه‌ی ۲۵۶ گیگابایتی) به بازار عرضه خواهد کرد.

نظر شما در مورد گوشی گلکسی S21 FE چیست؟ به‌نظر شما سامسونگ باید چه ویژگی‌هایی را به این گوشی اضافه کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: PhoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید