با خرید از اپل در جمعه سیاه گیفت کارت ۲۰۰ دلاری هدیه بگیرید - تکفارس 
با خرید از اپل در جمعه سیاه گیفت کارت ۲۰۰ دلاری هدیه بگیرید - تکفارس 
با خرید از اپل در جمعه سیاه گیفت کارت ۲۰۰ دلاری هدیه بگیرید - تکفارس 

با خرید از اپل در جمعه سیاه گیفت کارت ۲۰۰ دلاری هدیه بگیرید

مهدی ملکی
۱ آذر ۱۴۰۰ - 18:12
بلک فرایدی - جمعه سیاه اپل

اپل به تمام افرادی که از تاریخ ۵ آذر ۱۴۰۰ (۲۶ نوامبر ۲۰۲۱ میلادی) یعنی از روز بلک فرایدی (جمعه سیاه) الی ۸ آذر ۱۴۰۰ (۲۹ نوامبر ۲۰۲۱) سایبر ماندی اقدام به خرید محصولات این شرکت کنند، کارت‌های هدیه تا حداکثر ۲۰۰ دلار ارائه می‌دهد.

این پیشنهاد برای تمام کاربرانی که یکی از محصولات این شرکت را از طریق اپل استور از شماره ۱-۸۰۰-MY-APPLE یا وب‌سایت این تولید کننده مطرح خریداری کنند، در دسترس خواهد بود. شما می‌توانید در ادامه فهرست محصولات واجد شرایط برای دریافت کارت هدیه یا همان گیفت کارد اپل را مشاهده کنید:

  • کارت هدیه ۵۰ دلاری برای خرید آیفون ۱۲، آیفون ۱۲ مینی و آیفون SE 2020
  • کارت هدیه ۷۵ دلاری برای خرید نسل دوم یا سوم ایرپادز، ایرپادز پرو و ایرپادز مکس
  • کارت هدیه ۵۰ دلاری برای خرید اپل واچ SE و اول واچ سری ۳
  • کارت هدیه ۱۰۰ دلاری برای خرید مدل‌های ۱۱ و ۱۲.۹ اینچی آپید پرو
  • کارت هدیه ۱۰۰ دلاری برای خرید مک بوک ایر، مک بوک پرو ۱۳ اینچی و مک مینی
  • کارت هدیه ۲۰۰ دلاری برای خرید آیمک ۲۷ اینچی
  • کارت هدیه ۵۰ دلاری برای خرید اپل تی وی ۴K و اپل تی وی HD
  • کارت هدیه ۵۰ دلاری برای خرید نسل دوم اپل پنسیل، اسمارت کیبورد فولیو (Smart Keyboard Folio)، شارژر مگ سیف دوئو، پک چهار عددی ایرتگ و مجیک کیبورد
  • کارت هدیه برای خرید بیتس استودیو ۳ وایرلس (Beats Studio 3 Wireless)، سولو ۳ وایرلس و محصولات بیشتر

مطالب مرتبط:

مشخصاً حداکثر مبلغی که اپل به عنوان کارت هدیه به کاربران خود هدیه می‌دهد، مربوط به خرید آیمک ۲۷ اینچی این شرکت است. این آیمک از مدل‌های پیشین این سری از کامپیوترهای همه‌ کاره است که به نظر می‌رسد اپل قصد دارد موجودی آن‌ها را با سرعتی بیشتر از حد معمول به فروش برساند.

بدون شک چنین پیشنهادی می‌تواند یکی از عامل‌های تقویت کننده غریزه کاربران برای خرید این محصول و در نتیجه کمک کردن به اپل برای کاهش موجودی آن باشد.

آی‌مک اپل

انجام این کار چندان هم عجیب تلقی نمی‌شود و حتی پیش از معرفی مدل‌های جدید آیمک ۲۰۲۱، اقدامات بسیاری در خصوص افزایش فروش آیمک‌های کنونی انجام شده بود.

اپل اخیراً یک پتنت جدید درباره یک دستگاه تاشو دوگانه در اداره ثبت اختراع و نشان تجاری آمریکا به ثبت رسانده است که ظاهری شبیه به یک آیپد و نوت بوک دارد. این پتنت نشان می‌دهد که اپل احتمالا می‌خواهد روی یک آیپد تا نوت بوک تاشو کار کند.

براساس آنچه که در تصاویر پتنت دیده می‌شود، نمایشگر دستگاه ‌تاشو اپل از وسط جدا می‌شود و امکان نمایش محتوا در یک یا دو تکه مجزا را به کاربر خواهد داد.

طبق این پتنت، مواقعی که دستگاه در حالت کار مشترک قرار دارد، تصاویر می‌توانند در عرض نمایشگرها کشیده شوند. از طرفی، اسپیکرهای این دستگاه می‌توانند کانال‌های صوتی متفاوتی را پخش کنند. ضمن اینکه دوربین‌ها و سنسوری آن مکن است عملکردهای کاملا متفاوتی بر عهده داشته باشند. جزئیات بیشتر را از طریق بخش مطالب مرتبط دنبال کنید.

اما چرا به چنین چیزی اشاره کردیم؟ در واقع این غول آمریکایی معمولاً همیشه سعی می‌کند پیش از معرفی مدل‌های تماماً جدید یا ساختارشکن، مدل‌های پیشین آن سری را تا حد ممکن ترند کرده و به فروش برساند. کارت‌های هدیه مربوط به مک بوک‌ها و آیپد پروها شاید باری دیگر به همین معنی باشند که این پتنت‌ها هم می‌توانند به این فرضیه قدرت ببخشند.

شایان ذکر است که شما می‌توانید با استفاده از این کارت‌های هدیه به خرید از اپل استور بپردازید که به معنای امکان خرید محصولات، لوازم جانبی، موسیقی، فیلم‌ها، نمایش‌های تلویزیونی، اشتراک آیکلاود و موارد بیشتر است.

منبع: MacRumors

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید