اپل همچنان می‌خواهد مشکلات داخلی‌اش را لاپوشانی کند - تکفارس 
اپل همچنان می‌خواهد مشکلات داخلی‌اش را لاپوشانی کند - تکفارس 

اپل همچنان می‌خواهد مشکلات داخلی‌اش را لاپوشانی کند

افشین نوری
۳۰ آبان ۱۴۰۰ - 10:35
اپل

به نظر می‌رسد اپل می‌خواهد از میزان شکایت‌هایی که ممکن است در آینده توسط کارکنان‌اش از شرایط کاری این شرکت صورت بگیرد بکاهد.

ان‌بی‌سی نیوز گزارش داده است طبق اطلاعاتی که از داخل اپل به دست آورده است، مدیران این شرکت به کارکنان خود گفته‌اند که می‌توانند مشکلات خودشان را بدون هیچ دردسر و مشکلی با واحد منابع انسانی شرکت در میان بگذارند.

این اقدام اپل در واکنش به اتفاقاتی صورت می‌گیرد که اخیرا سر و صدای زیادی به پا کرد و باعث شد تا تعداد زیادی از کارکنان این شرکت با انتشار روایت‌های خود دست به افشاگری درباره تبعیض‌های موجود در این شرکت بزنند.

مطالب مرتبط:

طبق قانون کار آمریکا، کارگران حق بیان شرایط بد کاری خودشان را دارند و حتی می‌توانند نسبت به آن اعتراض و سازماندهی کنند. در سال‌های اخیر، انتقادات زیادی به فرهنگ کاری موجود در شرکت اپل وجود داشته است؛ حالا این شرکت می‌خواهد شرایط را به‌گونه‌ای تغییر دهد تا این انتقادات هرچه کمتر به محیط بیرون درز پیدا کنند و در داخل خود شرکت باقی بمانند.

اپل همچنین با شکایت‌های زیادی از سوی کارکنان زن خودش روبه‌رو است که اخیرا با راه‌اندازی کارزار AppleToo نسبت به آزار و اذیت‌های موجود در این شرکت اعتراض کرده بودند.

در هر حال، باید منتظر بمانیم و بینیم که این شکایت‌ها درنهایت به کجا ختم می‌شوند و آیا اپل می‌تواند نسبت به بهبود محیط کاری خود قدم‌های موثری بردارد؟

منبع: Engadget

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید