ساعت هوشمند هواوی واچ فیت ۳ به بازار جهانی عرضه شد - تکفارس 
ساعت هوشمند هواوی واچ فیت ۳ به بازار جهانی عرضه شد - تکفارس 
ساعت هوشمند هواوی واچ فیت ۳ به بازار جهانی عرضه شد - تکفارس 

ساعت هوشمند هواوی واچ فیت ۳ به بازار جهانی عرضه شد

محمدامین حیدری
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 12:31
ساعت هوشمند هواوی واچ فیت 3

هواوی به تازگی ساعت هوشمند واچ فیت ۳ را روانه بازار جهانی کرده است که از قابلیت‌های جذابی همچون پایش ضربان قلب و کیفیت خواب بهره می‌برد.

این ساعت هوشمند که نسخه جایگزین ساعت واچ فیت ۲ از سال ۲۰۲۰ محسوب می‌شود از طراحی بروز شده‌ای برخوردار است که موجب می‌شود به جای نمایشگر مستطیلی، شاهد استفاده از یک نمایشگر با شباهت بیشتری به مربع در آن باشیم که به سنسور نور محیط و تاج چرخان جدید در کنار بدنه خود مجهز شده است.

ساعت هوشمند هواوی واچ فیت ۳ همچنین از یک نمایشگر بزرگتر AMOLED با اندازه ۱.۸۲ اینچی و جداکثر روشنایی ۱۵۰۰ نیت بهره می‌برد. علاوه‌بر این، ساعت نام‌برده طول عمر باتری یکسانی با نسخه نسل پیشین خود دارد که به ادعای هواوی تا ۱۰ با استفاده منظم و تا ۷ روز درصورت استفاده سنگین می‌تواند شارژدهی داشته باشد.

گفتنی است که در زمان فعال‌بودن قابلیت نمایشگر همیشه روشن، مقدار شارژدهی باتری آن به ۴ روز کاهش می‌یابد. از آنجایی که ساعت واچ فیت ۳ هواوی از اسپیکرهای داخلی و یک میکروفون بهره می‌برد، قادر به برقراری تماس‌های تلفنی با آن خواهید بود. این ساعت همچنین دارای استاندارد ۵ATM برای مقاومت در برابر آب، دما و رطوب است.

از ویژگی‌های دیگر ساعت هوشمند هواوی واچ فیت ۳ می‌توان به GPS داخلی اشاره کرد که بیش از ۱۰۰ حالت تمرینی مانند تشخیص خودکار برای شش نوع تمرین را ارائه می‌دهد. ناگفته نماند که در بخش سلامتی، این ساعت هوشمند به سنسورهایی برای پایش ضربان قلب، سطح اشباع اکسیژن خون، کیفیت خواب و غیره مجهز شده است.

ساعت هوشمند هواوی واچ فیت ۳ قرار است به زودی در کشور مالزی عرضه شود که می‌توان آن را از تاریخ ۱۷ می برای دریافت کوپن early bird به ارزش ۳۰ رینیگت مالزی پیش خرید کرد. البته قیمت محلی این ساعت هنوز مشخص نشده اما می‌دانیم که در بریتانیا با قیمت ۱۴۰ پوند (تقریبا ۸۲۹ رینگیت مالزی) به فروش می‌رسد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید