تراشه اسنپدراگون ۸۹۸ احتمالاً با نام دیگری معرفی خواهد شد - تکفارس 
تراشه اسنپدراگون ۸۹۸ احتمالاً با نام دیگری معرفی خواهد شد - تکفارس 

تراشه اسنپدراگون ۸۹۸ احتمالاً با نام دیگری معرفی خواهد شد

مهدی حلوائی
۲۴ آبان ۱۴۰۰ - 14:22
اسنپدراگون 898

قرار است که رویداد مورد انتظار تک سامیت (Tech Summit) کوالکام در تاریخ ۹ آذر (۳۰ نوامبر) برگزار شده و در جریان آن از تراشه‌ی پرچمدار اسنپدراگون ۸۹۸ نیز رونمایی شود. با این وجود، گمانه‌ز‌نی‌‌های جدید به عرضه‌ی این تراشه با نام اسنپدراگون ۸ نسل ۱ اشاره داشته‌اند.

این گزارش توسط بلاگر مشهورری منتشر شده که در گذشته نیز اطلاعات دقیقی را افشا کرده بود. بر اساس این اطلاعات، کوالکام عدد ۸ را از نام این تراشه حذف نخواهد کرد چرا که این عدد، نمایانگر پرچمداربودن آن خواهد بود. در واقع تمام تراشه‌های سری ۸ اسنپدراگون در بین پرچمداران کوالکام بوده و از آن‌ها در گوشی‌های رده‌بالا استفاده می‌شود.

گفته می‌شود که عملکرد تراشه‌ی پرچمدار جدید کوالکام نسبت به گذشته حدود ۲۰ درصد افزایش پیدا کرده است. همچنین گزارش‌های قبلی به استفاده‌ی این تراشه از یک هسته‌ی Cortex-X2 با فرکانس ۳.۰ گیگاهرتز، سه هسته‌ی Cortex-A710 با فرکانس ۲.۵ گیگاهرتز، چهار هسته‌ی Cortex-A510 با فرکانس ۱.۷۹ گیگاهرتز و تراشه‌ی گرافیکی آدرنو ۷۳۰ اشاره داشته‌اند.

نظر شما در مورد پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۹۸ چیست؟ آیا کوالکام این تراشه را با نام دیگری روانه بازار خواهد کرد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.