ناتینگ فون ۳ مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸s نسل ۳ خواهد بود - تکفارس 
ناتینگ فون ۳ مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸s نسل ۳ خواهد بود - تکفارس 
ناتینگ فون ۳ مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸s نسل ۳ خواهد بود - تکفارس 

ناتینگ فون ۳ مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸s نسل ۳ خواهد بود

محمدامین حیدری
۱۴ فروردین ۱۴۰۳ - 15:08
ناتینگ فون 3

گزارشی تازه نشان می‌دهد که ناتینگ فون ۳ قرار است با تراشه قدرتمند اسنپدراگون ۸s نسل ۳، معرفی و وارد بازار شود.

طبق اطلاعات منتشرشده از سوی وب‌سایت ۹۱Mobiles، در آینده شاهد استفاده از تراشه اسنپدراگون ۸s نسل ۳ در گوشی ناتینگ فون ۳ خواهیم بود. این تراشه که تنها چند هفته از معرفی آن می‌گذرد، نسخه ضعیف‌تر تراشه پرچمدار کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸ نسل ۳ می‌باشد و به پردازنده گرافیکی Adreno 735 و هشت هسته پردازشی مجهز شده است.

هشت هسته موجود در این تراشه علاوه‌بر یک هسته Cortex-X4 با فرکانس ۳.۰ گیگاهرتز، شامل چهار و سه هسته دیگر نیز می‌باشند که به ترتیب با فرکانس ۲.۸ و ۲.۰ گیگاهرتز کار می‌کنند.

متاسفانه هنوز اطلاعات دیگری از ناتینگ فون ۳ در دسترس نمی‌باشد اما می‌توان حدس زد که این گوشی از یک نمایشگر OLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و باتری ۵۰۰۰ تا ۵۵۰۰ میلی آمپر ساعت برای شارژ سریع بهره می‌برد. همچنین احتمال می‌رود که نسخه جدید ناتینگ فون به فناوری ضد آب، دو دوربین اصلی و نورپردازی پشت قاب با نام Glyph مجهز شده و با قیمت ۷۰۰ دلار به بازار عرضه شود.

شرکت ناتینگ که در حوزه فناوری فعالیت دارد در سال ۲۰۲۱ توسط کارل پی، یکی از بنیانگذاران وان پلاس تاسیس شده است. این شرکت تاکنون توانسته است تعدادی از سرمایه‌گذاران مشهور مانند آنتونی فادل، کوین لین از بنیانگذارن توییچ، استیو هافمن مدیرعامل ردیت و کیسی نیستات که یوتیوبر می‌باشد را به سمت خود جذب کند. شایان ذکر است که اولین محصول این برند، هدفون ناتینگ ایر ۱ از سری TWS بوده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید