شیائومی ۱۲ گواهینامه EEC را دریافت کرد - تکفارس 
شیائومی ۱۲ گواهینامه EEC را دریافت کرد - تکفارس 
شیائومی ۱۲ گواهینامه EEC را دریافت کرد - تکفارس 

شیائومی ۱۲ گواهینامه EEC را دریافت کرد

مهدی حلوائی
۱۷ آبان ۱۴۰۰ - 08:54
شیائومی 12

انتظار می‌رود که شیائومی رویدادی را برای معرفی سری شیائومی ۱۲ در اواخر سال جاری میلادی و یا اوایل سال ۲۰۲۲ برگزار کند. این شرکت بر خلاف گذشته، پرچمداران جدید خود را همزمان با کشور چین در بازار جهانی نیز عرضه می‌‌کند. حالا نسخه‌های جهانی شیائومی ۱۲ و ۱۲ پرو با شماره‌ مدل ۲۲۰۱۱۲۲G و ۲۲۰۱۱۲۳G گواهی EEC را دریافت کرده‌اند.

شیائومی ۱۲ همچنین گواهی BIS را نیز دریافت کرده که به عرضه‌ی احتمالی این گوشی به همراه گوشی‌های ردمی نوت ۱۱ پرو و پرو پلاس در کشور هند اشاره دارد. بر اساس اطلاعات افشاشده‌ی قبلی، سری شیائومی ۱۲ به‌زودی وارد مرحله‌ی تولید انبوه شده و نسخه‌ی پایه‌ی آن در آذرماه (دسامبر) و نسخه‌های پرو و الترای آن در اوایل سال ۲۰۲۲ به بازار عرضه خواهند شد.

گواهینامه EEC شیائومی 12

گمانه‌زنی‌های قبلی به استفاده‌ی شیائومی ۱۲ از صفحه نمایش منحنی با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و رزولوشن ۲کی، دوربین سلفی پانچ هول، رم ۱۶ گیگابایتی، حافظه‌ی داخلی ۱ ترابایتی و پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۹۸ اشاره داشته‌اند. همچنین گفته می‌شود که دوربین اصلی این گوشی از لنز ۵۰ مگاپیکسلی GN1 سامسونگ استفاده خواهد کرد. رابط کاربری MIUI متکی به سیستم‌عامل اندروید ۱۲، فست شارژ ۱۲۰ واتی و شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی از دیگر ویژگی‌های احتمالی این گوشی می‌باشد.

نظر شما در مورد سری شیائومی ۱۲ چیست؟ به‌نظر شما شیائومی این سری از پرچمداران خود را با چه قیمتی به بازار عرضه خواهد کرد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید