مایکروسافت شرکت تعدیل محتوای Two Hat را خریداری کرد - تکفارس 
مایکروسافت شرکت تعدیل محتوای Two Hat را خریداری کرد - تکفارس 
مایکروسافت شرکت تعدیل محتوای Two Hat را خریداری کرد - تکفارس 

مایکروسافت شرکت تعدیل محتوای Two Hat را خریداری کرد

افشین نوری
۸ آبان ۱۴۰۰ - 11:46
مایکروسافت

مایکروسافت امروز اعلام کرد که شرکت Two Hat را خریداری کرده است. شرکت Two Hat یکی از شرکت‌های پیشتاز در زمینه تعدیل محتواست که ابزارهای محافظتی برای شرکت‌های آنلاین ارائه می‌کند.

مایکروسافت گفته است که قصد دارد فناوری‌های Two Hat را با تکنولوژی خودش ترکیب کند و با بهره‌گیری از تیم حرفه‌ای این شرکت و زیرساخت ابری آن به مشتریان فعلی Two Hat خدمات ارائه کند و همچنین بتواند خدمات جدیدتری را برای کاربران ایکس باکس ارائه نماید. مایکروسافت با بهره‌گیری از این فرصت خواهد توانست به امن‌تر شدن جوامع آنلاین کمک کند و به توسعه هر چه بیشتر آن‌ها یاری برساند.

مطالب مرتبط:

دیو مک‌کارتی نایب رئیس سرویس‌های ایکس باکس درباره خرید شرکت Two Hat توسط مایکروسافت گفته است:

ما معتقدیم که گیمینگ باید برای همه افراد قابل‌دسترس باشد. در طول سال‌های گذشته، مایکروسافت و شرکت Two Hat همکاری نزدیکی با هم داشته‌اند تا بتوانند فناوری تعدیل محتوا را برای تجربه‌های گیمینگ و غیر گیمینگ ارائه کنند تا بتوانیم از این طریق محتواهای مضر را قبل از رسیدن به دست اعضای جوامع‌مان شناسایی و حذف کنیم. برای مثال، فناوری شرکت Two Hat در این چند سال کمک شایانی به امن‌تر شدن جوامع ایکس باکس، ماین کرافت و ام اس ان شده است. این موفقیت با استفاده از فناوری‌های پیشرفته امکان‌پذیر شده و به کاربر اجازه می‌دهد تا تشخیص دهد با چه چیزی راحت است و با چه چیزی راحت نیست. ما شاهد تاثیر این فناوری‌ها در ایکس باکس بوده‌ایم و خوشحالیم که با خرید شرکت Two Hat به تعدیل محتوای پلتفرم‌های خود سرعت خواهیم بخشید. ما این فناوری را در اختیار شرکای شخص‌ثالث خود و همچنین مشتریان فعلی Two Hat نیز قرار خواهیم داد.

منبع: Ms Power User

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید