آیفون SE 3 احتمالاً از نمایشگر ال سی دی استفاده خواهد کرد -
آیفون SE 3 احتمالاً از نمایشگر ال سی دی استفاده خواهد کرد -
آیفون SE 3 احتمالاً از نمایشگر ال سی دی استفاده خواهد کرد -

آیفون SE 3 احتمالاً از نمایشگر ال سی دی استفاده خواهد کرد

مهدی حلوائی
۲۸ مهر ۱۴۰۰ - 17:08
آیفون SE 3

در حالی که انتظار می‌رود تا آیفون SE 3 در سال آینده روانه‌ی بازار شود اما امروز گزارش جدیدی در مورد این گوشی منتشر شده که برخی از اطلاعات آن را فاش کرده است. این گزارش توسط افشاگری با نام کاربری Arsenal در ویبو منتشر شده و بر اساس آن، آیفون SE 3 از صفحه نمایش ال سی دی استفاده خواهد کرد.

در صورت صحت داشتن این گزارش، آیفون SE 3 تنها گوشی این سری بوده که از صفحه نمایش ال سی دی بهره می‌برد. این در حالی است که تمام گوشی‌های سری آیفون ۱۳ از صفحه نمایش اولد استفاده کرده و در واقع این نوع صفحه نمایش در حال تبدیل‌شدن به استاندارد گوشی‌های پرچمدار امروزی می‌باشد. به‌نظر می‌رسد که قیمت این گوشی به همین دلیل ارزان‌تر از آن‌چه انتظار می‌رفت خواهد بود.

براساس گمانه‌زنی‌های قبلی، آیفون SE 3 بر پایه‌ی آیفون XR ساخته خواهد شد و از پردازنده‌ی A15 بایونیک استفاده خواهد کرد. اپل در آیفون SE 2 نیز از همین رویکرد بهره برده و آن را بر اساس گوشی آیفون ۸ طراحی کرده بود. اخبار افشاشده‌ی قبلی نیز به عرضه‌ی این گوشی در سه نسخه‌ی ۶۴ گیگابایتی، ۱۲۸ گیگابایتی و ۲۵۶ گیگابایتی اشاره داشته‌اند. توجه داشته باشید که این اطلاعات هنوز به‌طور رسمی توسط اپل تایید نشده و در حال حاضر تنها در حد شایعه است.

نظر شما در مورد گوشی آیفون SE 3 چیست؟ اپل این گوشی را با چه قیمتی به فروش خواهد رساند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید