اپل به کارکنان خود یک جایزه ۱۰۰۰ دلاری پرداخت می‌کند - تکفارس 
اپل به کارکنان خود یک جایزه ۱۰۰۰ دلاری پرداخت می‌کند - تکفارس 

اپل به کارکنان خود یک جایزه ۱۰۰۰ دلاری پرداخت می‌کند

افشین نوری
۲ مهر ۱۴۰۰ - 10:10
اپل

اپل یک سورپرایز جدید برای کارکنان خود ارائه کرده است. به گفته وب‌سایت ۹to5Mac، کارکنان اپ استور این شرکت پاییز امسال یک جایزه ۱۰۰۰ دلاری دریافت خواهند کرد. این جایزه شامل کسانی خواهد بود که قبل از ماه مارس امسال به اپ استور پیوسته‌اند. کارکنان جدید اپ استور به‌جای ۱۰۰۰ دلار ۵۰۰ دلار دریافت خواهند کرد که باز هم پول خوبی است.

وب‌سایت ۹to5Mac در گزارش خود گفته است:

جایزه ۱۰۰۰ دلاری جدید اپل، با توجه به اینکه این شرکت به‌ندرت چنین جایزه‌هایی به کارکنان خود می‌دهد، می‌تواند یک سورپرایز خوب برای کارکنان این شرکت باشد.  آخرین باری که اپل یک جایزه بزرگ به کارکنان خود پرداخت کرد، سهامی به ارزش ۲۵۰۰ دلار بود که در سال ۲۰۱۸ آن را پرداخت داد. اما حالا جایزه‌های جدید به‌‌صورت چک‌پول پرداخت خواهد شد.

البته امسال فقط کارکنان اپ استور اپل نیستند که جایزه ۱۰۰۰ دلاری دریافت خواهند کرد، بلکه کارکنان AppleCare و همچنین کارکنان فروش آنلاین این شرک نیز چنین جایزه‌ای دریافت خواهند کرد. پرداخت این جایزه‌ها بدین معناست که اپل نسبت به خوشحال نگه داشتن کارکنان خود بسیار جدی است.

مطالب مرتبط:

وب‌سایت ۹to5Mac گفته است که دلیل اینکه اپل چنین جایزه‌هایی را به کارکنان خود پرداخت می‌کند این است که می‌خواهد آن‌ها را قبل از تعطیلات کریسمس و همچنین در طول این تعطیلات نگه دارد. اپل به‌تازگی سری آیفون ۱۳ خود را معرفی کرده است و برای عرضه قدرتمند این سری نیاز دارد که همه کارکنان خود را در اختیار داشته باشد.

کارکنان اپل با ۱۰۰۰ دلار چه کار می‌توانند بکنند؟

جایزه ۱۰۰۰ دلاری، پول کمی نیست و کارکنان اپل می‌توانند با این پول یکی از گوشی‌های جدید آیفون ۱۳ را بخرند. البته قیمت آیفون ۱۳ پرو مکس کمی بالاتر است، اما با آن می‌توان مدل ۹۹۹ دلاری آیفون ۱۳ پرو یا مدل‌های ارزان‌تر آیفون ۱۳ و آیفون ۱۳ مینی را خرید.

البته کارکنان اپل می‌توانند با این ۱۰۰۰ دلار تعطیلات زمستانی خوبی نیز بعد از کریسمس داشته باشند. البته وقتی که می‌توان با ۱۰۰۰ دلار یک آیپد پرو ۱۱ اینچی با تراشه M1 اپل به قیمت ۷۹۹ دلار خرید و با بقیه آن یک ایرپاد اپل خریداری کرد، شاید خرج کردن این پول در تعطیلات زمستانی کار چندان منطقی نباشد.

منبع: Phone Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.